Kom inn en billig billig klokkerull. Vet ikke helt om det er etuiet jeg vil ha for klokkene.
Jeg er ikke urmaker, men at den går 20 sekunder for sent MÅ ikke bety at den trenger service nå. Kanskje den kun skal reguleres.Har kjøpt meg en Black Bay fra 2014 brukt. Første døgnet på min hånd går uret ca. 20 sek sakte. Kan man anta at den trenger snarlig service?
Har prøvd å lest meg opp litt og det virker som klokker som går for fort skal reguleres og klokker som går for sakte trenger serviceJeg er ikke urmaker, men at den går 20 sekunder for sent MÅ ikke bety at den trenger service nå. Kanskje den kun skal reguleres.
Fordelen er vel at de aller fleste kan foreta service på en ETA, så er det ikke så dyrt heller vil jeg tro. Better safe than sorry. Dessuten kan du jo prøve å la urmakeren regulere den først.Har prøvd å lest meg opp litt og det virker som klokker som går for fort skal reguleres og klokker som går for sakte trenger service
Takk for svar har ikke noen urmaker i nærheten som kan flikke på Tudor så da får jeg finne meg en annen klokke. Noen som vet hva veil. på de gamle black bayene er hvis man finner en? (På lenke)
29.200 ja http://www.nettbutikk.urmaker-bjerke.no/butikk/klokker/tudor-klokker/tudor-heritage-black-bay/Nypris på gamle versjonen med lenke er vel ~29500.
Liker at insert fra 16610, 16800 og 16808 (den gamle med hvit trykk) passer.
Noen som vet om en god artikkel som beskriver forskjellene på Rolex Explorer 2 16570 S, Y, Z, M serie osv?
Blir ikke helt klok...