Helsikken så flott! Alder og modell?Dette er en ordentlig Tudor: Vis vedlegg 19540
Helsikken så flott! Alder og modell?Dette er en ordentlig Tudor: Vis vedlegg 19540
Valg A: 62510H lenke stemplet "50" på siste ledd og som da indikerer at endeledda på lenka tar springbars på 2.0mm. Du må ha 502T endeledd, da kassa til 116710 ikke har lug holes.Har en 116710LN på vei. Skulle gjerne hatt en jubileelenke på den. hva må jeg se etter og passe på?
Takker!Helsikken så flott! Alder og modell?
SeaDweller any day.
Tom
Jeg har også tynne håndledd, og har tidligere hatt 116710BLNR. Har nå SD4000, og den oppleves mindre på hånden. SD er riktignok tykkere, men har etter min mening bedre bærekomfort.
SD4000 uten tvil, tykkelsen har ikke så mye å si, jeg opplever den som meget smooth å ha på, virker mindre klumpete på håndleddet til tross for tykkelsen. Anbefaler deg å prøve den sammen med en 116610 feks, da skjønner du hva jeg mener
Ikke dumt valg, hvis du liker SD4000 på bilder, kommer du til å elske den i real life. Jeg blei så betatt at jeg dro kortet hos AD tvert etter første gang jeg hadde prøvd den. Og jeg er absolutt ikke noen impulsiv fyr når det kommer til klokkekjøp.
Vis vedlegg 19684
Jeg har en norskkjøpt DSSD D-Blue hvor jeg ikke klarer å finne Rolex-kronen etset inn i glasset. Sammenlignet med en Sea-Dweller i helgen med lupe, og på SD'en fant jeg den lett. Brukt de vanligste triksene som å lyse med en lommelykt. Noen andre som har opplevd dette?
Takk for svar!Flott klokke. Tipper +/- 20K er riktig pris om servicebehov og med såpass slark i lenke. Service er vel 5-6K.
Kan datohjul og/eller glass ha blitt byttet en gang, da dato så veldig liten ut på bildene?
Flott klokke. Tipper +/- 20K er riktig pris om servicebehov og med såpass slark i lenke. Service er vel 5-6K.
Kan datohjul og/eller glass ha blitt byttet en gang, da dato så veldig liten ut på bildene?
Gratulerer! Min hilser