Ja du vet, Nike. Der selger bruker (for)navn, Nike. For å gi inntrykk av dere kjenner hverandre - vett du Nike, eller hva Nike?
"Unnskyld, men er vi Dus?" er da rette (for)svaret..
Haha, så ekkelt det var. Skal aldri bruke det trikset...
Ja du vet, Nike. Der selger bruker (for)navn, Nike. For å gi inntrykk av dere kjenner hverandre - vett du Nike, eller hva Nike?
"Unnskyld, men er vi Dus?" er da rette (for)svaret..
Håper på hjelp! Hva tenker folk om denne? For mine utrente øyne ser alt legit ut, men syntes prisen er svært høy selv med alt som følger med. Det er uansett ikke aktuelt å kjøpe den ink jubilee, så det må evt bli en deal uten den. Hva tenker dere er fair pris?
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=87462029
Setter virkelig pris på hjelp og tips. Jeg vet ikke om selger er bruker her.
Hei alle!
Håper dette er riktig tråd å stille dumme nybegynnerspørsmål i.... Jeg lurer på hvilket ur som kan betegnes som Rolex' signaturmodell? Dvs. hvilket ur er "typisk Rolex"?
Var det du som kjøpte denne eller?
Et meget godt spørsmål dette.Hei alle!
Håper dette er riktig tråd å stille dumme nybegynnerspørsmål i.... Jeg lurer på hvilket ur som kan betegnes som Rolex' signaturmodell? Dvs. hvilket ur er "typisk Rolex"?
1. Datejust
2. Submariner
3. Daytona
Tror nok Submariner er den modellen de fleste vil gjenkjenne som en Rolex.
Ellers er jeg sikker på at det hadde blitt en finfin diskusjon rundt hvilke modeller som definerer de forskjellige merkene.
Noen som tar ansvar for en tråd?
Den gikk rett foran nesa på meg også.Nei, var aldri aktuelt å kjøpe den med jubilee. Før jeg rakk å begynne forhandlingene var den solgt gitt.
En kollega som lurte på noe ang sin Rolex 114060 kjøpt ny hos Lervik ur i 2016 med grønn tag. Han er 2. eier, og han kjøpte den av gg her inne.
Den lasergraverte Rolex logoen som er i glasset er ikke plassert kl 6, men kl 8 i glasset ! Er dette normalt da ? Han har solgt klokken, og den nye kunden klager nå.
OCD er viktig det gitt .......Må være en 'feil' fra fabrikk da ? Første eier har ikke tuklet med den.Den skal normalt sitte klokken 6.
Men, du skal ha et rimelig høyt nivå av OCD i kroppen for å ville heve kjøpet på bakgrunn av noe sånt.
OCD er viktig det gitt .......Må være en 'feil' fra fabrikk da ? Første eier har ikke tuklet med den.