Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Til dere som har/har hatt Pelagos: fungerer den spennen med fjærer som skal liksom justere seg selv? God bærekomfort? Er ute etter en solid diver. :)

Jeg er fornøyd med lenken og spennen til Pelagos, den virker veldig solid og veldig behagelig for min del.
Generelt sett så synes jeg at Pelagos er en meget tøff dykkerur eller toolwatch om du vill der du får mye for pengene.
Jeg ønsker deg lykke til med jakten! :)

• Liker
Reaksjoner: havarduf
Spennen fungerer godt og lenken er i det store og hele meget behagelig. Jeg skiftet dog til den originale gummiremen for et drøyt år siden og har aldri sett meg tilbake. Men jeg er generelt mer glad i rem enn lenke.

Men at det er en solid diver, det er sikkert. :)

Jeg er fornøyd med lenken og spennen til Pelagos, den virker veldig solid og veldig behagelig for min del.
Generelt sett så synes jeg at Pelagos er en meget tøff dykkerur eller toolwatch om du vill der du får mye for pengene.
Jeg ønsker deg lykke til med jakten! :)

Takker. :)
Den ser jo ikke gææærn ut heller. I alle fall solid nok skulle en tro!

22710766_540862366251572_8702777861200674816_n.jpg

Den svinger nok ganske stødig selv under de tøffeste situasjoner du måtte utsette den for tenker jeg :)
Hvilken versjon faller lysten på foresten?
Har selv hatt den i sort før jeg solgte den til fordel for LHD varianten.

Den svinger nok ganske stødig selv under de tøffeste situasjoner du måtte utsette den for tenker jeg :)
Hvilken versjon faller lysten på foresten?
Har selv hatt den i sort før jeg solgte den til fordel for LHD varianten.

Heller mot den sorte, men LHD er absolutt interessant. Har dog bestemt meg for å vente til Basel er overstått før jeg evt slår til. :)

• Liker
Reaksjoner: titan
Herregud for en dørgende kjedelig klokkeentusiast jeg er..! Her hadde jeg store planer om å selge en klokke og legge i en del ekstra for å anskaffe en ganske spesiell og uvanlig klokke. Så lanserer både Tudor og Rolex en GMT Pepsi og begge hopper til toppen av ønskelista. Til tross for at jeg allerede har en 16710 pepsi.. o_O

Hvordan er det med regulering av Rolex? Er det kun AD som kan gjøre det, og må de ha klokken inne i flere dager? Har ingen AD her jeg bor, men skal til London i påsken og tenkte kanskje å få den regulert mens jeg er der.

Ref. diskusjonen om lenke til ny GMT BLRO, jeg blir overrasket dersom BLNR og LN fortsatt vil være til salgs i nåværende utgave på sikt. Det er vel rimelig å anta at alle GMT'ene får nytt urverk og kasse @Klokkesamler

I så fall kan det vel hende at det ikke er så lett for AD å få tak i disse modellene, nettopp fordi de er i ferd med å bli utfaset?