I
Da er det vi alltid har ment, på et litt skrått vis, bekreftet av en ekte professor i faget:
Vis vedlegg 102600
(bilde stjålet fra FB)
Er det to forskjellige forum eller ett forum?Tror du denne også er postet på bleie- og klystersonen?
Som hen skriver så er det UVANLIG å tenne på Rolex klokker.Da er det vi alltid har ment, på et litt skrått vis, bekreftet av en ekte professor i faget:
Vis vedlegg 102600
(bilde stjålet fra FB)
De er lett gjenkjennelig med sine store silikon implantasjoner forskjellige steder på kroppen, supplert med kunstige laange øyenvipper og et sjokk-bleket hår.
Jeg har som sagt besiktiget klokka og er oppmerksom på lenkas tilstand. Jeg synes imidlertid ikke at lenka er det viktigste på et vintage ur. Du skal allikevel ha takk for et raskt og objektivt svar.Vintage er pent det men ser ikke helt sjarmen i klokker som dette. Lenka ser jo ikke ut. Hva med å få kompisen din til å spare litt til og kjøpe en ny 36mm Oyster Perpetual til 45'?
«THEY DAUNT FUCKING WANT THEM!!»Har en kompis som er på utkikk etter en klassisk 36mm Datejust. Har begrenset med peiling på feltet. Noen tanker om denne?
https://www.finn.no/125065112
Kvittering på full service og overhaling av lenke foreligger. Ellers watch only. Har sett klokka og den ser bra ut. Fin kasse. Andre ting man bør være oppmerksom på?
Jeg har sett mange klipp av denne figuren på YouTube og like mange referanser til han her på forumet. Og nå greier jeg ikke la være med å kommentere elefanten i rommet lenger. Hva f... er det han har på siden av hodet?? Det er jo komplett umulig å se en video av denne klovnen uten å feste blikket fullstendig og permanent på den knotten han har i hodet«THEY DAUNT FUCKING WANT THEM!!»
Jeg har sett mange klipp av denne figuren på YouTube og like mange referanser til han her på forumet. Og nå greier jeg ikke la være med å kommentere elefanten i rommet lenger. Hva f... er det han har på siden av hodet?? Det er jo komplett umulig å se en video av denne klovnen uten å feste blikket fullstendig og permanent på den knotten han har i hodet