I og med at explorer II har 50-års jubileum i år kan man vel forvente at den får en liten facelift. Jeg tror den kommer med keramisk bezel, og jeg tror den blir helt fantastisk med det. I beste fall kanskje den blir krympet en mm til 41 også. I så tilfelle er den på ønskelisten minTror dere Explorer 2 kommer med keramisk besel?
Det blir aldri for mye av det godeAlltid likt klokken veldig godt, men den har aldri vært aktuell ettersom jeg har to andre Rolex jeg liker bedre. Og jeg syntes tre blir litt mye. Nå kjente jeg derimot at jeg ble litt stresset dersom de bytter ut stålbeselen...
Enig med deg. Har også to, og tenker at tre Rolex i samlingen blir litt lite oppfinnsomt. Det er jo så sykt mye annet fint! Når det er sagt, heller jeg mot at Explorer bør ha stålbezel. Synes den ser feil ut med keramisk bezel. Det ødelegger uttrykket på klokken, særlig på PolarenAlltid likt klokken veldig godt, men den har aldri vært aktuell ettersom jeg har to andre Rolex jeg liker bedre. Og jeg syntes tre blir litt mye. Nå kjente jeg derimot at jeg ble litt stresset dersom de bytter ut stålbeselen...
Stusser litt over at kronen har blitt byttet til stål kontra gull på den gamle.Er dette en oppgradering da mtp. skiva med hvit skrift kontra gullskrift på den gamle?
Hvilken tanker lå til grunn da denne beslutningen ble tatt av Rolex?
Tanker?
Den nye med hvit skrift.
Vis vedlegg 233400
Den gamle med gullskrift.
Vis vedlegg 233403
Stusser litt over at kronen har blitt byttet til stål kontra gull på den gamle.
Krona er faktisk i gull fremdelesStusser litt over at kronen har blitt byttet til stål kontra gull på den gamle.
Rolex er ofte like lite nostalgiske som de er fantasifulle i sine designvalg.
Gudskjelov kan man kanskje si.
Men en GMT II med Jubilee i roségull hadde vært mildt sagt innertier i min bok.
BREAKING: Major Rolex AD Accused Of Racketeering And Selling Directly To Grey Market - ATELIER DE GRIFF
A while ago, we explained the concept of the grey market right here. We drew it with little pictures for everyone, so it was all easy to digest and understand. But, even the worst of the best business schools will tell you, nothing beats a good old Case Study to really transfer knowledge. Well...atelierdegriff.com