Så, hvilke andre interesser har dere?

Medlem
10. juni 2008
Sted
Trondheim
Hvilke andre interesser har dere her på forumet?
Jeg for min del spiller gitar, el-gitar og akkustisk, og hører mye på musikk. Alt fra Bach til Eminem står på listen, men hovedvekt på gitarbasert rock fra 60-70-80 tallet. Ellers er jeg glad i å gå tur, og sier ikke nei takk til en god bok eller en god film film :)
Hva bedriver dere tiden med når dere ikke er inne på Tidssonen?

Du kan påtreffe meg på en skytebane, primært kortholdsbane eller ved et vann / bekk / elv med stang i hånden. :mrgreen:

Friluftsliv generellt er bra for meg !

Jeg har en ikke så rent liten kjærlighet for Italienske biler.. (alt fra italia faktisk) så ved siden av IT jobben, jobber jeg med Alfa Romeo og Fiat kveldstid og helger. http://www.autovia.no

Jeg holder også på med Norsk Maserati klubb der jeg er nestformann. Arrangerer treff og møter likesinnede. Ellers så er 100% Stabæk gutt og drar på stort sett alle kamper.

Forza STABÆK! ALLTID.UANSETT! SERIEMESTER 2008 og Sølv I NM FOTBALL :mrgreen:

Tenkte jeg kunne sprite litt liv i denne igjen. utenom klokker , som for min del er en rimelig ny lidenskap.
har jeg en ting for Bang & Olufsen lyd og bilde :)

Jeg er høvelig opptatt av sykkel!
Dvs.. den typen man selv trør på :)

IMG_3144.jpg

Har vært medlem av en sykkelklubb i Oslo i halvannet år, syklet i to år.
Typisk 5-7 treningsøkter i uken og ~10 000km i året.. jeg har nok blitt avhengig.

Kjekt å se at folk med klokkeinteresse har så forskjellige andre interesser. Det viser vel at det finnes ingen "prototyp" på en klokkefantast :D
Pen sykkel DJM!

Ikke noe surprise for de som har sett min EWA.

Har vel kun gått glipp av ca 4 løp live siden 2002. :D

Kjørte bike i 2003/04/05 pause i 06/07/08 -ble litt skremt av div bilister som ikke forstår en dritt om hvordan man kjører det går egentlig for ca 80% av bilistene i Norge :D Har vært på sjukehuset 3 ganger, man er ikke en ekte motorsykelist uten og halte litt sa kjørelærern min :D

Neste bike blir for 2009 sesongen, valget blir enten en duc 1098s eller en Mv Augusta 312r skal man risikere livet får man faen meg gjøre det med still :twisted:

Over gjennomsnittlig interessert i gitarer, biler, vitenskap, og mat og drikke. Forsøker i tillegg å få lest litt bøker samt utforskning av hovedsaklig moderne kunst :)

Mine interesser:

Kroppsbygging og kosthold
Fotball

Kanskje ikke helt A4 av hva man forventer av en klokkeentusiast. Men hvorfor i all verden skal vi alle være like ? :D

IMG_0401.jpg

En del av min andre interesse.

Ellers så tar desverre jobben så mye tid at det blir ikke mye tid til overs til andre ting. Men etter sommeren blir jeg student :)
Drev litt med skyting før og det er noe jeg har litt lyst å gjennoppta.

Ser at vi er like ulike som folk flest, men med en felles interesse :D

Shortlist:

Gitar (5stk, bla 2 Ibanez, Aria Pro II, Takamine)
Hifi (Classè amp og cd, Snell høytaler. og 2000+ cd-samling og endel vinyl)
Film
Vekttrening

PS: Mitt hjerte står i BRANN :D

Brukte mye tid på vektrening og kosthold tidligere. Var mod på forumet til iform.no i årevis.
Jobb og familie har nå hovedprioritet, og det er ikke alltid forenlig med den strikte livsstilen jeg hadde før.

Har også alltid sett ekstremt mye filmer. Slapper best av når jeg kan sitte for meg selv i kjellerstua å se filmer til langt ut på natta.

Min store lidenskap utenom klokker er golf. Har alltid hatt interesse både for klokker og golf. Bakgrunnsbildet på maskinen er en Omega klokke og en golf ball, så jeg får en perfekt start på dagen når maskinen er startet opp.

JP

Vekker liv i denne igjen

Interesser som tåler dagens lys:
- Sykling: Freeride og singeltrack
- Ski: Frikjøring, jibbing og toppturer
- Klær/mote
- Musikk: Jazz, house, lounge ++
- Norsk marine, og marine/militære skip generelt :oops: :oops:

(golf, seiling, biler ++)

Mye av høsten går med til jakt; rype- og skogsfugljakt med engelsk settern, harejakt, reinsdyrjakt, elgjakt og litt hjortejakt hvis anledningen byr seg. Som en naturlig del av dette følger interessen for jaktvåpen, jo eldre jo bedre..
Siden jeg jobber i Rondane blir det også endel ski- og turgåing. Det er deilig å kunne spenne på seg skia rett etter jobb når temperaturen stiger litt i mars og april.
Ellers har jeg så lenge jeg kan huske syntes at formen og LYDEN i en gammel 911 er gromt og har nå en -74 911S Targa med en 3-liters motor. Lyden gir nesten gåsehud og det hender vel at håret blafrer litt også.. :mrgreen:

- Fluefiske, da helst med tørt!

- Musikk, først og fremt på vinyl!

- Golf!

- Biler, da helst italiensk og tysk!

- Mitt lille firma ved siden av jobben..

Alt dette fyller dagene ved siden av fasinasjonen av ulike måter og vise tiden på :)

A.

- Biler, da helst italiensk... :mrgreen:

Ai ai her snakker vi ;) Hva slags italiensk skjønnhet snakker vi om? Velkommen hit!

Forza Italia!

Hehe, eier ikke en slik bil selv. Men er fan av Ferrari osv..skal en tur til England denne høsten og kjøre F430, 360 på bane. Kun £200 for 4-5 runder. Håper det bli bra! Ellers var jeg på Nuerburgring ifjor sommer og kjørte BMW der nede.. kan anbefales!