SIHH 2019 - Lanseringer og forhåpninger

Dette er jo helt katastrofe...Jeg har vært innom tanken på en Panerai tilbake i boksen en stund nå, men dette gjør jo nesten at man mister lysten på merket i sin helhet. De er så grusomme at lysten på alt av Panerai forsvinner. Hva er det de driver med???!!

Det begynner hvertfall å bli som de mange meningsløse fargekombinasjonene som AP ROO.
Dette var lavmål fra Panerai. Bli ikke overrasket om mine PAM’s er å finne på Finn om dette fortsetter :eek:

Om noen er interessert:
Jeg har en Panerai 662 og en Panerai 721,
du kan leses mer om disse i lenken i signaturen min.

Jeg tar gjerne ur som i fremtiden ikke vil bli assosiert med «regnbueflagget» i innbytte.

#skuffet:(

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: JonasV og GrimReaper
Jeg har ikke fulgt godt nok med åpenbart, men det var enda godt at dette var en spøk for de var ganske drøye :D men jeg gikk jo på limpinnen så det holdt :D:p #følersegdum

• Liker
Reaksjoner: Gin
EC3DCDA6-5688-4A8A-AF18-29A72121234D.png

Tenk så lite utvikling det hadde vært i verden hvis alle var så konservative som enkelte Panerai-fans.......

Syns også det er pussig at man vurderer å selge klokkene sine fordi produsenten kommer med noen nye man ikke liker. De man eier har da ikke endret seg?

Tenk så lite utvikling det hadde vært i verden hvis alle var så konservative som enkelte Panerai-fans.......

Syns også det er pussig at man vurderer å selge klokkene sine fordi produsenten kommer med noen nye man ikke liker. De man eier har da ikke endret seg?

Når det gjelder noe så idiotisk og irrasjonelt som klokker: jo, det kan det godt hende de har.

Vel, det var sikker overilt fra min side, og jeg gikk også rett på spøken. Når det er sagt så finnes det en risiko ved å støte fra seg kjernemarkedet i søken etter nye og annerledes kjøpere.

Fra en eller annen business bok mener jeg det heter «.. to risk the dilution of the core brand equity.»
Det blir et kredibilitetsspørsmål i kjernemarkedet, hvor kredibiliteten allerede er bygget opp, og cost of sales allerede er lav.

Det er (dessverre?) bare å innse at om Panerai skal være et stort brand, slik Richemont har giret dem mot i lang tid (inklusiv Bonatti), så kan de ikke kun pushe DNA-modeller på 47 mm.

• Liker
Reaksjoner: Genta
Denne var jo utrolig lekker. Synes (som den eneste på internett) at VC har fått til noe lurt med FiftySix-linjen altså. Noen som vet hva disse koster ut fra AD i Norge? Ser Bjerke ikke har noen pris registrert i nettbutikken sin.

12000 Euro, inkl tax. Så kan du regne selv...;)