Si meg, er Sinn-klokkene faktisk made in Germany, eller gjennomføres kun kvalitetskontroll i Tyskland mens urene, som det er for mange andre klokkemerker, egentlig er lagd i Kina?
Strålende, takk for utfyllende svar.
Faktisk Made in Germany mao..
Urverkene er nå stort sett ETA. Så kassen lages da i Tyskland, og urverket der det nå måtte passe best for Swatch Group.
Kunne egentlig tenkt meg denne. Passer til casual aften med brunt belte og brune sko. To stk igjen av et begrenset utvalg på 50. Kan ikke være mange som likte den da. Er det bare meg?
Klart det @Dingle . Veldig dårlig bilde.
Er det flere enn meg som opplever springbarene på Sinn ikke helt optimale?
Har Sinn 856 UTC, og synes springbarene som fulgte med er litt tynne i forhold til hullene på lenken (det blir da endel slark).
Kan hende de er uoriginale siden jeg kjøpte klokken brukt, men tviler.
Kjøpte en Sinn skinnereim hvor det fulgte med noen andre som var tykkere, men merkelig nok så får jeg akkurat ikke en av de gjennom lenken.
I tillegg så er det "kneppelyder" fra begge typer når jeg bruker reim eller strap ved bevegelse/vridning på reim.
Vet ikke helt hvor lyden kommer fra, men har en teori om at hull og første "ring" på springbarene (som ikke er den største) ikke matcher og den ringen går halvveis nedi, og knepper når den flyttes til annen posisjon (motsatt side).
Har prøvd noen billige crappy uoriginale (tynne) de lager også noe klikkelyd ved bevegelse på strap.. Virker som om hullet i lugs er litt for stort liksom...
Flere som har opplevd det samme?
Fra Dagens: