Sjulis ur

Herlig samling, ser ut til å dekke alle ulike behov med et passende kvalitetsur. Personlige favoritter er Daytona og AP .Sikle;)

Vakker samling, sjuli - dette er solide saker!
Åpenbart har din exit av DJ II gått meg hus forbi, men når du får inn en slik Breguet så snakker vi så definitivt heving av nivået.
Det er et utsøkt ur fra innerst til ytterst. Grattis med den!
:D

En fantastisk samling.:D
Synes det var sjokkerende å se LV'en og DJII gå, men de andre veier opp og vel så det.:cool:

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!
Jeg føler at samlingen nå omfatter ur for tilnærmet enhver anledning, men mett blir man jo aldri :)

Sikle... Utrolig lekker samling Sjuli - og gratulerer så mye med nykommeren. Som du sier, virkelig en samling hvor du har noe til enhver anledning. :)

En nydelig samling du har her Sjul! Gratulerer med en ny lekker Breguet.

Takk igjen for tilbakemeldinger!
Bregueten er brukt ikveld, og da fikk jeg faktisk kommmentar fra en jeg antok som klokkekyndig uttalte følgende: breguet - aldri hørt om. Jeg måtte smile for hun har full k på audemars..

Genial samling Sjuli og gratuleter med flott Breguet! Synes dine 2 rolex dekker kvoten godt nå etter slankingen. Og som en helhetlig samling begynner den å bli flott og komplett! Spennede å følge utviklingen.

Jeg takker så mye for rosende ord, karer :)
Bregueten har sittet på armen tilnæmet konstant siden klokken ble kjøpt. Den har mang en vakker detalj, og stadig nye oppdages..

Fy flate, Sjuli, den Bregueten tar sannelig kaka. Gratulerer!
Ja, ikke misforstå, de er flotte alle sammen.

Tidemann mente at jeg burde kjøpe en Breguet. Lurer på om det hadde rabla for mannen. Slike ur kan vi da ikke bruke i slåttonna oppi dalen her.

Fy flate, Sjuli, den Bregueten tar sannelig kaka. Gratulerer!
Ja, ikke misforstå, de er flotte alle sammen.

Tidemann mente at jeg burde kjøpe en Breguet. Lurer på om det hadde rabla for mannen. Slike ur kan vi da ikke bruke i slåttonna oppi dalen her.

Hehe...er det ikke derfor du kjøpte Seiko OM da ;)

Subben var ikke i fokus, men like fullt hyggelig med et lite familiebilde :)
iphonebackupbilder2419.jpg