Åssen vil du si at Etons contemporary fit sitter i forhold til deres slim fit? Jeg har et par slim fit fra dem som passer meg helt supert. Jeg har også en feilkjøpt uten "fit-merking" (blir vel regular det da), den blir for baggy. (Det gjelder det meste jeg kjøper som ikke er merket slim eller lignende. Jeg kaller meg slank, onde tunger sier tynn )Ellers går det i contemporary og slim fit fra Eton. Forholdsvis dyre skjorter, men kvaliteten og passformen er helt rå!
Bruker mest Eton skjorter. Ellers har jeg et par La Martina skjorter som jeg synes er veldig kule, med en del frekke detaljer. Ellers har Pasqui mye tøft!
Heh, kikket gjennom skapet og fant ut at jeg har en Contemporary også, sitter fint denContemporary fit er en mellomting mellom Slim fit og vanlig. Jeg har litt ekstra isolasjon rundt midjen, og synes derfor Contemporary sitter bedre Hold deg til slim fit hvis du liker det
Bruuns Bazaar har mye fint, men har vært misfornøyd med kvaliteten på to av de tre skjortene jeg har hatt (den ene krympet i overkant mye, den andre fikk "kontoralbue" etter uforholdsmessig lite bruk. Men jeg kan jo ha vært uheldig med utvalget.Eton og pasqui ja. Også har bruunz bazaar en del allright
Bryr meg ikke så mye om merket, så lenge passformen er bra. Det er det viktigste.
Bruuns Bazaar har mye fint, men har vært misfornøyd med kvaliteten på to av de tre skjortene jeg har hatt (den ene krympet i overkant mye, den andre fikk "kontoralbue" etter uforholdsmessig lite bruk. Men jeg kan jo ha vært uheldig med utvalget.
Stemmer. Den T-micheal. Om han foretar tilpassinger og slikt aner jeg ikke.
Skjortekvaliteten er glimrende og å få målsøm hjelper meg veldig da jeg har en svært snodig kroppsfasong. Normalt må jeg ha bukser tilsvarende 42" over lårene, og 34" i livet. Noe som ikke alltid er like enkelt. Skjorter er enda verre.
Jeg skylder på gener etter en far som har 4 EM/VM medaljer i ting som er tunge og skal løftes