Ikke erfaring med RM Williams, men kjøpte nylig et par Gant semskete chelseaboots og angrer på at jeg gikk opp en størrelse.Noen som har erfaring med hvor mye RM Williams utvider seg ved inngåing?
Er litt mellom to størrelser og ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge.
Noen som har erfaring med hvor mye RM Williams utvider seg ved inngåing?
Er litt mellom to størrelser og ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge.
Grattis!Takk for input @Trulle75, @aksgro og @bangiman.
Gikk for de som satt tight, så regner jeg med at de fortsatt sitter som et skudd om noen år
Vis vedlegg 140155
Hehe, får ta det is-problemet til neste vinterGrattis!
Mine eldste er 3(?) år gamle og fortsatt tighte. Mer utfordring med å finne riktig farge på skokremen og å holde meg på bena der det fortsatt er is.
Nei, fant ingen farge som matchet perfekt, men en litt mørkere.Hehe, får ta det is-problemet til neste vinter
Fant du noe løsning på skokremen?
Beklager et dumt spørsmål...
Hvorfor er RM Williams så populær i Norge?)
De er kanskje mer populære her enn i andre land? Selv synes jeg de har et pent snitt. Sannsynligvis skyldes populariteten at de er relativt tilgjengelig hos flere forhandlere. Kvalitetssko er jo dessverre ikke så voldsomt utbredt i Norge pr. i dag, til tross for et par solide forhandlere...
Tråden for dette finnesMulig dette ikke blir så populært i denne tråden, men er det noen sneakerheads som har tips til sneakers som kan passe til noen som ikke ønsker å se ut som en fjortis? Liker NB 247 ganske så godt og ser etter noe i samme stilen som er stilren og minimalistisk. Og nei det er ikke aktuelt å bruke flere tusen kroner på en limited edition fra en eller annen rapper uansett hvor kule de enn måtte være.
Vis vedlegg 140253
Tråden for dette finnes
https://www.tidssonen.no/forum/threads/dagens-sneakers.43042/page-4#post-586052
Vet du hvordan størrelsene er sammenlignet med Loake?Ok kvalitet for 200 USD sko.
Gratis frakt/retur. FEDEX krever bare 100 kr i fortollingsgebyr.
-10% på første kjøpet.
Made in Italy hele veien.
Har 5 par fra Velasca Milano og fornøyd)