Noen som har sko fra det norske merket Gregers?
Grenson Declan?Hei!
Hijacker denne litt, mye av det samme som olando, bare chelsea boots. Ikke for spiss tupp, ikke veldig dyre, da jeg og er student Enten svart eller brunt. De skal brukes til våren/sommeren/høsten
Takk for hjelpen!
Si ifra om du sender mail og hører om pris på de @Olando. Kunne vært interessant å vite
250euro,- ikke så ille pris men syns tuppen er litt for flat. Ellers var de akkurat hva jeg var ute etter og hadde sikkert kjøpt hvis jeg kunne prøve fysisk i butikk først. @acnorwayog @Salvesen
250euro,- ikke så ille pris men syns tuppen er litt for flat. Ellers var de akkurat hva jeg var ute etter og hadde sikkert kjøpt hvis jeg kunne prøve fysisk i butikk først. @acnorwayog @Salvesen
Da har jeg kjøpt meg et par d. Monk straps fra det norske merket Gregers. Har ikke greid å finne ut så mye om dem ennå men de var ihvertfall akkurat det jeg var ute etter og kjentes gode ut på foten. Skal poste bilder når jeg får de. (Prøvde i butikk og var klare til å kjøpe men ville bare lese meg litt opp på merket først. Da viste det seg at samme butikk solgte dem til nesten halv pris på nett noe selger ikke var i nærheten av å fortelle meg. Så da må butikken isteden sende dem i posten til meg opp fra Bodø sentrum og ca. 500 meter. Burn til dem da
Meermin Dark Brown Calf eller Loake 1880 Cannon double monks?
Må si jeg liker fargen og designet på disse fra Suitsupply, men kvaliteten er vel så som så?
Finner ingen gode reviews på kvaliteten på disse..
Brown Monk Strap Fw121131i | Suitsupply Online Store
Eventuelt har du noen andre som ligner og anbefale?
Er på jakt etter et par som er mørke brune, cleane/uten dilldall og "høypolerte".
@Almås
Størrelsene er rimelige presise, jeg ligger vanligvis på 43,5 - 44. Noe som tilsier en UK 10. Passer fint til min fot, jeg liker de noe romslige. Herring tilbyr gratis retur, her handler du garantert trygt, solid aktør virker det som. Svarer raskt på henvendelser