Sko. Jeg trenger nye. Tips?

@Olando

Andres Sendra la akkurat ut dette bildet på insta. Hakke snøring på hva de koster, men tviler på at de er så altfor dyre.

22d0e35e9c8511e3b3a81282a24eee66_8.jpg


De har ikke noen oppegående nettbutikk enda, men du kan bestille ved å sende en mail til sales@andres-sendra.com
 
Redigert av en moderator:
250euro,- ikke så ille pris men syns tuppen er litt for flat. Ellers var de akkurat hva jeg var ute etter og hadde sikkert kjøpt hvis jeg kunne prøve fysisk i butikk først. @acnorwayog @Salvesen
 
Redigert av en moderator:
250euro,- ikke så ille pris men syns tuppen er litt for flat. Ellers var de akkurat hva jeg var ute etter og hadde sikkert kjøpt hvis jeg kunne prøve fysisk i butikk først. @acnorwayog @Salvesen

Oooh ja det var jo ikke så ille. Absolutt en ulempe å ikke kunne prøve først dog... Varierer litt i størrelse, samt at jeg ikke kan bruke for smale sko da jeg er en anelse plattfot :rolleyes:
 
Redigert av en moderator:
250euro,- ikke så ille pris men syns tuppen er litt for flat. Ellers var de akkurat hva jeg var ute etter og hadde sikkert kjøpt hvis jeg kunne prøve fysisk i butikk først. @acnorwayog @Salvesen

@Olando hvis du synes tuppen er for flat, så burde du sjekke ut Hiro lesten til Meermin. Hvis du vil ha en røff dub-monk til bruk med olabukser er vel denne i tan country calf perfekt. Bruk en litt mørkere brunfarve på polishen og bruk de noen kvelder på byen så får du en rå patina ganske fort!
tumblr_muriipD4Ob1qeuobqo1_500.jpg


Har samme sko i blå suede og det er mye sko for pengene!
 
Redigert av en moderator:
Meermin Dark Brown Calf eller Loake 1880 Cannon double monks?



Må si jeg liker fargen og designet på disse fra Suitsupply, men kvaliteten er vel så som så?
Finner ingen gode reviews på kvaliteten på disse..

Brown Monk Strap Fw121131i | Suitsupply Online Store

Eventuelt har du noen andre som ligner og anbefale? :)
Er på jakt etter et par som er mørke brune, cleane/uten dilldall og "høypolerte".
 
Redigert:
Da har jeg kjøpt meg et par d. Monk straps fra det norske merket Gregers. Har ikke greid å finne ut så mye om dem ennå men de var ihvertfall akkurat det jeg var ute etter og kjentes gode ut på foten. Skal poste bilder når jeg får de. (Prøvde i butikk og var klare til å kjøpe men ville bare lese meg litt opp på merket først. Da viste det seg at samme butikk solgte dem til nesten halv pris på nett noe selger ikke var i nærheten av å fortelle meg. Så da må butikken isteden sende dem i posten til meg opp fra Bodø sentrum og ca. 500 meter. Burn til dem da:)
 
Da har jeg kjøpt meg et par d. Monk straps fra det norske merket Gregers. Har ikke greid å finne ut så mye om dem ennå men de var ihvertfall akkurat det jeg var ute etter og kjentes gode ut på foten. Skal poste bilder når jeg får de. (Prøvde i butikk og var klare til å kjøpe men ville bare lese meg litt opp på merket først. Da viste det seg at samme butikk solgte dem til nesten halv pris på nett noe selger ikke var i nærheten av å fortelle meg. Så da må butikken isteden sende dem i posten til meg opp fra Bodø sentrum og ca. 500 meter. Burn til dem da:)

@Olando :) link til skoa?
 
Redigert av en moderator:
Meermin Dark Brown Calf eller Loake 1880 Cannon double monks?



Må si jeg liker fargen og designet på disse fra Suitsupply, men kvaliteten er vel så som så?
Finner ingen gode reviews på kvaliteten på disse..

Brown Monk Strap Fw121131i | Suitsupply Online Store

Eventuelt har du noen andre som ligner og anbefale? :)
Er på jakt etter et par som er mørke brune, cleane/uten dilldall og "høypolerte".


Det ble Loake. Bestilt fra Herring, kort leveringstid og ypperlig service, kan anbefales!

En liten utboksing her nå:





Etter noen timer med polering :)



Har ikke fått brukt de enda, men har et par Loake Lennox som er særs behagelige, antar at disse er minst like gode.
 
Redigert:
Det ble Loake. Bestilt fra Herring, kort leveringstid og ypperlig service, kan anbefales!

En liten utboksing her nå:





Etter noen timer med polering :)



Har ikke fått brukt de enda, men har et par Loake Lennox som er særs behagelige, antar at disse er minst like gode.

De der er sinnsykt fine! Vurderer dem selv! Hvordan er størrelsene på disse?
 
@Almås

Størrelsene er rimelige presise, jeg ligger vanligvis på 43,5 - 44. Noe som tilsier en UK 10. Passer fint til min fot, jeg liker de noe romslige. Herring tilbyr gratis retur, her handler du garantert trygt, solid aktør virker det som. Svarer raskt på henvendelser :)
 
Redigert av en moderator:
@Almås

Størrelsene er rimelige presise, jeg ligger vanligvis på 43,5 - 44. Noe som tilsier en UK 10. Passer fint til min fot, jeg liker de noe romslige. Herring tilbyr gratis retur, her handler du garantert trygt, solid aktør virker det som. Svarer raskt på henvendelser :)

@jellke

Superfine! Hva betalte du for de ferdig tollet?
 
Redigert av en moderator: