Sliter med dårlig komfort....

IMG_0201b.jpg


Sett den på Fix-o-flex;);)

Hva sa de???? ;)
 
Nei. Høyrearmen er værre enn venstre. Eneste fordelen er at krona ikke gnager i håndleddet. Bytter inn i mellom. Men takk for tipset...
Når det er sagt- dere skulle ha sett anklene mine ;) Er gammel pensjonert ballettdanser, så beina er værre stilt enn hendene...


Pics or ....... :D
 
haha, vet ikke om jeg skal like bildet eller ei! Det så rett og slett riktig, og VELDIG galt ut. :D
 
haha, vet ikke om jeg skal like bildet eller ei! Det så rett og slett riktig, og VELDIG galt ut. :D

For ditt eget ettermæles skyld, bør du absolutt ikke like det bildet! Vi har diagnoser for kjærlighet til abnormaliteter i psykologien... ;)
 
Føler med deg, PerØ. Det er åpenbare årsaker til at balettdansere får full pensjon fra 37 år (eller deromkring).

Tydeligvis mange som ikke har skjønt dette med smoking og Sub. Det er som hånd i hanske. Les hva The Watch Snob sier om saken.

Og TWS har alltid rett. Dog ikke så sikker på om Greg er enig i punkt 4 i artikkelen.
 
Føler med deg, PerØ. Det er åpenbare årsaker til at balettdansere får full pensjon fra 37 år (eller deromkring).

Tydeligvis mange som ikke har skjønt dette med smoking og Sub. Det er som hånd i hanske. Les hva The Watch Snob sier om saken.

Og TWS har alltid rett. Dog ikke så sikker på om Greg er enig i punkt 4 i artikkelen.

ROO er så fint så! :p
 
Nice! Den kommer nok til å se råbra ut på LVen.
 
Redigert:
Sweet, Per!

Ser frem til bilder og erfaringer med denne remmen :)

Fikk bekreftet at remmen er i postgangen allerede! Det tok den nøyaktig 17 minutter å få den av gårde! DET kaller jeg ekspress!
Garantert levering innen utgangen av torsdag.
Bilder kommer :)
 
Redigert:
Åj og åj. Det er synd på deg når ikke en Rolex SUB gir god komfort en gang. ;)