den er super snasen men den er super lang også, spennen kommer ikke til å bli sentrert.
...de skriver på sidene deres at den kan kappes, men det finner jeg jo fort ut. Ikke bra hvis den ikke kan sentreres fra spennen!
den er super snasen men den er super lang også, spennen kommer ikke til å bli sentrert.
Jeg simpelt hen digger de røffe remmene i skinn/lær. Panerai har jo også noen vanvittig råe skinnreimer. Skal sjekke ut den der også rattytdr!Her er en type reim som går under hornene. Kunne vel sikkert tilpasses en sub også.
the watch straps, watchstraps, bands and watchbands from abp
Hadde du giddet å måle den korte delen ?
Synes den så råfet ut på RubberB jeg! Hvordan er komforten? Du sier du er fornøyd, så jeg går utifra at den er bra.
Bruker sort nato på suben min for øyeblikket. En sort RubberB som dette fristet veldig nå...
Grattis med flott rem og ny Sub. Synd at du må la den gå igjen med en gang.
RubberB rykker fremover eller oppover i køen her om dagen. Har sett på et par fine skinnremmer, men vet at jeg føler meg mer komfortabel med gummi - har OEM gummi til 2254.50.
Grattis med RubberB - en særdeles flott reim.
Behagelig? Jepp!
Kul? Jepp!
Rimelig? Nei!
Men - 2 av 3 er jo ikke verst.
Dykkerur kler gummi
Når det gjelder prisen, synes jeg rett og slett ikke RubberB er ille- endte opp på rundt 1500 med spenne, og hvis det dreier seg om gummi til en sub uten keramikk, blir den rimeligere. Da settes claspen fra lenka på gummien (og den har du jo fra før...?!)
Husker med gru prisen på gummiremmene til PO-en....mener å huske 4-5000...da riktignok med original clasp (hva heter det på norsk? Klemme?)
EDIT: Spenne heter det vel...(?)
Høres fornuftig ut