Er det ikke mulig å bestille boka uten å melde seg i fjesboka?
....nekter å bli medlem.....
Er det satt noen lanseringsdato for e-/iBook @Nesten velkledd? Foretrekker stort sett å ha bøker digitalt og denne skal jeg absolutt lese.
Hvis det er interesse for det kan jeg kanskje legge ut litt fra innholdsfortegnelsen? Litt om hva boken omhandler?
mvh Ivar
Tviler på at det IKKE er interesse, innholdsfortegnelsen er det bare å publisere
Er det satt noen lanseringsdato for e-/iBook @Nesten velkledd? Foretrekker stort sett å ha bøker digitalt og denne skal jeg absolutt lese.
For de som har lyst å bestille uten å være på FaceBook så send gjerne en mail til meg
ivar.line@mac.com
Har dere spørsmål eller noe dere lurer på er det bare å ta kontakt. Det skal være en presselansering i Oslo på The Thief den 29 august på dagen og i Stavanger på kvelden den 29 august
mvh Ivar
Jeg kan bestille en for deg om du vil - skal bestille til meg selv nå.
For de som har lyst å bestille uten å være på FaceBook så send gjerne en mail til meg
ivar.line@mac.com
Har dere spørsmål eller noe dere lurer på er det bare å ta kontakt. Det skal være en presselansering i Oslo på The Thief den 29 august på dagen og i Stavanger på kvelden den 29 august
mvh Ivar