Støvler

@ChristianN jeg kjøpte de på Loake sin butikk i Prince Arcade i London. Vet at Dagestad kan skaffe alt fra Loake. Ellers har jeg bestilt Cannon fra herringshoes.co.uk og der har de også disse.
 
Redigert av en moderator:
Bare vær klar over at bildene inneholder to forskjellige modeller. De på det nederste med bukseoppbretten er Loake Chester og er ikke støvler men sko med lærsåle. Jeg har de selv, og kjente de igjen umiddelbart

Takk for heads up, jeg ser det når du sier det men la ikke merke til det i farten :). Både sko og støvelutgaven ser dog ut til å være pene fottøy!
 
Ble "Wolf`s" på meg til jul, men usikker på hvordan jeg skal ha lissene? Hva mener sonen? :cool:

20131225_150022_zps56d7050b.jpg
 
Jeg foretrekker måten skoen til venstre er snøret på, enklere i bruk synes jeg. Lekre er de uansett!
 
+1, akkurat det jeg skulle til å skrive. Grattis med flott fottøy.

+2

Det første jeg gjør når jeg får sko som er snørt slik er å snøre dem om til en brukbar snøring.

Blir som å beholde TVen i demo modus laget for å se bra ut i butikken... ;)
 
TYPISK! plutslig så snudde alle når jeg først har snøret dem :cool: Får prøve litt å se. Har jo ekstra me lisser så det er bare til å endre om jeg trenger det. Fikk seg en liten omgang med "krem" i dag, synes de ble litt penere nå. Litt mørkere :cool:

20131226_095321_zps7486d243.jpg


Takk for svar folkens, en kan alltid regne med sonen :)
 
Subjektivt synes jeg det er enklere å få en symmetrisk snøring ved stramming ved den "upraktiske" snøringen. Alt handler vel om en vanesak, men ved tradisjonell kryss-snøring blir det fort strampt øverst, og slapt nederst, om man da ikke strammer oppover hele veien.

Men, det som funker best for meg funker ikke alltid best for alle andre:)

Som flere skriver, pene sko uansett.
 
Subjektivt synes jeg det er enklere å få en symmetrisk snøring ved stramming ved den "upraktiske" snøringen. Alt handler vel om en vanesak, men ved tradisjonell kryss-snøring blir det fort strampt øverst, og slapt nederst, om man da ikke strammer oppover hele veien.

Men, det som funker best for meg funker ikke alltid best for alle andre:)

Som flere skriver, pene sko uansett.
Enig.
 
Hei!
Jeg er helt fersk på dette med sko/støvler. Kunne noen fortalt meg om bruksområder osv?
F.eks, en del boots ser behagelige ut i vår/høstvær. Men hvordan vil det bli å bruke boots om vinteren eller sommeren? Er dette et no-go? Er det noen som har et bilde som viser forskjellige typer sko osv? Mener å ha sett dette før :)

Har kjøpt meg et par ecco støvler jeg liker.
tl;dr: gå gjennom alle bruksområder, normer, og vedlikehold for en komplett nybegynner.

På forhånd takk! :)
 
Finnes det stilfulle boots som tåler det føret vi har i Oslo nå? Må ha kalosjer for å gå ute nå med alle skoa jeg føler meg passe vel i. Snø og salt, huff.