Av alle steder..Friluftsmagasinet ved Gunerius i Oslo. De tok in et stort parti, derav gibortprisen!
Link
Takk for tipset. Kjøpte idag. Kvaliteten oppleves som veldig bra.
Av alle steder..Friluftsmagasinet ved Gunerius i Oslo. De tok in et stort parti, derav gibortprisen!
Link
Her har jeg blitt fortalt det motsatte av skomakere, man ønsker å "gå inn sko og såle" før man kler de med gummisåle. Dette grunnet at lærsålen vil utvides og forandre form etter noen mnd med bruk. Som igjen fører til at om man legger gummisåle på skoen før man har brukt dem så vil denne etter noen uker begynne å løsne. Arrester meg om dette er helt bak mål og all fornuft
Det kan godt hende du har rett. Mitt råd er ett jeg selv fikk fra en skomaker for mange år siden, og begrunnelsen var at en brukt lærsåle ofte var blitt ujevn og forurenset og dermed ga dårligere feste enn en ny. Men rådet du har fått høres strengt tatt minst like fornuftig. Kanskje det blir hipp som happ?
Forøvrig har jeg vedig lyst på disse før neste høst:
Takk for tipset. Kjøpte idag. Kvaliteten oppleves som veldig bra.
Beklager at jeg forsøpler tråden, men vi skal altså snart ut med jobben
Det er en urovekkende tanke at du har fått betalt for å sitte på jobb og søke etter "Heiße kerle mit polizeiuniform und lederstiefel"
Her er et bilde av Wingshooter-støvlene, tatt med iPhone, men det viser fremdeles støvlene bedre enn det første bildet jeg la ut. Til 695 spenn er det bare å løpe og kjøpe!
Hva er et godt triks for å fikse små sår og skraper i skinn? Har et par 1000 miles i "rust" som har fått noen små skraper etter noen måneder i bruk. Legger jevnlig på "effekt" men føler at dette alene ikke er helt godt nok.
Tips fra de høye herrer?
Maki: stress har halv pris på diemme
På på utkikk etter noen Chelsea boots. Noen her som har noen tips til merker? Har et par wolverine 1000 miles fra før av, og ser at wolverine også har noen fine chelsea boots som jeg syns ser veldig bra ut. Problemet er at jeg mistenker utvalget av wolverine her i Bergen er litt skralt. Jeg måtte ned to størrelser i 1000 mile, og da innebærer det å bestille fra USA en viss risiko.