I og med at jeg vurderer å selge det meste av det som ligger i boksen så passer det bra at denne kommer nå.
Januarsalg på FK-butikken? Jeg får rabatter hvis det er noe du trenger!
I og med at jeg vurderer å selge det meste av det som ligger i boksen så passer det bra at denne kommer nå.
Ja MM hva skjer? Skal du selge unna alle Omegaene++? Hva er planen?
Jeg har i den siste tiden virkelig falt for Super Compressor-designet. Det finnes mange fine varianter, men denne tar imo kaka:
Hva ligger prisen på en sånn en mon tro?
Veldig fornøyd. Var desverre for sent ute ved påmeldingen, måtte orden opp selv utenom fellesbestillingen. Rask sjekk hos urmaker: Trykktestet og gikk bra.
* Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret
Gratulerer!! Den er litt annerledes enn den på vår felles bestilling ser jeg.. Er andre visere og teksten på skiven er ulik, men ellers et den vel lik, og flott var den jo andolutt Er din med ETA 2824 eller der det Miyota på din også?
Vet ikke hvor dere bestilte fra. Jeg fikk min fra Frankrike, ETA 2824-2. Holder tiden perfekt. Veldig fornøyd.
Jeg har vært i kontakt med Postvesenet, og sendt dem faktura fra selger og kvittering fra Paypal slik at fortollingen kan gjennomføres. Nå er det forhåpentligvis ikke snakk om mange dagene før pakken ankommer.