Eg skjønner jo at swatch ønsker å melke din a kua for det den er verdt , og billige klokker er jo greit nok det . Men å stå i kø i timesvis for å kjøpe noke billig plast nei det sliter eg med å skjønne. Eg kan aldri huske å nokensinne ha hatt so lyst på noke . Det være seg vin , konsertbilletter eller opplevelser som har fått meg lyst til å stå lenge i kø . Og ihvertfall i timesvis . Unntaket er når eg står lag med poden til en karusell eller lignede på hunderfossen etc . Folk ass
Dette er jo kjempegøy! Engasjerer jo selv hard core folket Big time. Haters’ene bidrar til å spre informasjonen som ild på bensindynka californiske grassmarker i tørketida.
Du "tenker"... Eller "antar" du.Ja, hvorfor? Hva mener du?
Jeg tenker det er fordi det er helt uproblematisk.
Du "tenker"... Eller "antar" du.
Det får ligge der.
God natt.
Tja.
Hvis hele resten av verden ikke synes at det er problematisk, kan man kanskje reflektere litt over sitt eget syn på saken. Det var du som påpekte dette.
For oss som ikke er Kukeriet, oppdater gjerne med hva den gikk for. Gøy å følge med på galskapen
Siste idioten er ikke født, så alt er mulig.Kommer virkelig folk til bite på dette rælet en gang til. De fleste har fått med seg at de ble lurt første gangen.
Casio leverer faktisk gode klokker til prisen, så der er jeg faktisk imponert over hva de kan levere til en billig penge.Å betale mange-gangen av det kvaliteten tilsier at produktet er verdt. Da blir man lurt.
F.eks kan man kjøpe Casio for noen få hundrelapper som gir et realistisk bilde av hva man får for pengene.
Å betale nesten 3 løk for det skrapet der er lureri.
Joda, men er ikke så sikker på at Casio gjør 30-gangeren på det de selger uansett, så jeg vil tippe de "fine" merkene opererer med en del større marginer enn hva Casio gjør...@El Gringo
Det Casio kan levere til en billig penge er bra ja, men man må ta i betraktning at marginene er ofte enorme.
Perezcope skrev en gang (få år siden) at en basisk Panerai klokke tilsvaret omtrent 3000Kr i produksjonskostnader.
Da Casio tjener fortsatt godt mens de selger "mye klokke for pengene".
Foreløpig ett bud på minstepris, 6500, ellers mest GG- og mva-kommentarer. En Pacific, den gule, som ble lagt ut uten minstpris, har fått bud på 5600. Begge to avsluttes i kveld kl. 22.For oss som ikke er Kukeriet, oppdater gjerne med hva den gikk for. Gøy å følge med på galskapen
Pen BP! Men har denne modellen inhouse verk?
Er litt usikker. Lurer på om jeg har blitt lurt for det står ikke Swatch på skivaPen BP! Men har denne modellen inhouse verk?
Det håper jeg virkelig, da inhouseverket har 90 timers gangreserve. Alt under 90 timer må jo være noe billig ræl.Pen BP! Men har denne modellen inhouse verk?