En biokeramisk Breguet er et opplagt og naturlig neste steg, da målgruppens proteser er lagd i samme materiale
Hvorfor noen skulle mene at å lage et billig, velfungerende automatisk urverk av kun 51 deler ikke er "skikkelig ingeniøring" skjønner ikke jeg.
Mvh. Ingeniør.
Alt snobberiet mot Swatch får meg nesten til å bli Swatch-fan bare på trass.
Nei, faktisk ikke. Dette har like mye å gjøre her inne som klokken på en telefon eller en smartklokke.Dette er vel å legge takhøyden litt vel lavt, selv om du ikke liker dem…
Når en av de store gjør noe så (i våre øine) spinnvilt hører diskusjonen definitivt hjemme her. IMHONei, faktisk ikke. Dette har like mye å gjøre her inne som klokken på en telefon eller en smartklokke.
Jeg synes det er søppel fra ende til annen, og et biprodukt av hypen som vannet ut denne hobbyen til et sirkus.
Så får jo andre mene det de vil.
Beundrer din politiske korrekthet.Når en av de store gjør noe så (i våre øine) spinnvilt hører diskusjonen definitivt hjemme her. IMHO
Om noen kjøper klokken så hører den også hjemme i dagens. IMHO
Kanselleringskultur er sååå forrige år. IMHO
Disse plastklokkene er jo i seg selv pene, ikke rart hvis original de er kopiert fra.
Min reaksjon handler om BP sitt valg, som jeg ønsket de ikke gjorde.
Kjøp hvis du har lyst, del bilder på TS, gled deg over andre ting enn jeg får glede av.
"Hvorfor i hule heiteste kjøpte du alle 5 Swatchpainer??"Nå fikk jeg lyst på Scuba FF
Kanskje alle sammen til og med.
Vis vedlegg 344544
Ser litt ut som en lekeklokke for voksne.
Hver man ha det gøy på sin måte.Jammen det ER jo det! Og det er kult nok! Jeg synes de er artige. Kommer som sagt neppe til å kjøpe meg en, men jeg ser humoren i det, og det er lov å bare ha det moro med ting.