Der har du kjernen til mitt syn på Tesla. Teslafanboys som mener de gjør verden til et bedre sted ved at de kjører Tesla, og alle - absolutt alle andre, som fortsatt kjører rundt i sin tilsynelatende utdaterte steinalderfossilbrenner er idioter som ikke har sett Elon Musk-lyset.
Og inntil en Tesla slutter å forurense såpass mye som den gjør gjennom produksjonen, så ser jeg ikke helt miljøaspektet ved å trille rundt i den heller.
Å dra paralleller til at det sikkert var noen som var i mot hjulet når det ble oppfunnet, er så dumt at jeg ikke vet helt hvordan å svare på det engang..Musk har ikke funnet opp noe banebrytende eller noe som på alvor endrer måten vi lever på. Det er en optimalisert elbil, ja. Men ikke mer..
Må poengtere at ikke alle Teslaeiere er av overnevnte kaliber, og jeg ikke er ute etter å generalisere noen. Dette er min personlige mening, og jeg setter strek her. Folk er forskjellige, det har vi alltid vært og vil alltid være. Og godt er det, ellers hadde det vært et trist samfunn vi levde i. For ikke å snakke om klokkeforum.