Tidssonen Passaround

Det har gått to uker og klokken har enda ikke kommet til Mathfjeld ?

Dette kan bli en forferdelig seiglivet passaround om ikke noen skjærer gjennom og følger den faktisk oppsatte planen. Ellers er den nok ikke ferdig før i 2013.

+1

Jeg kjenner nå at jeg er glad for at jeg ikke ble med på denne passaround. Krille har gjort en kjempejobb med å organisere, men brukerne (ikke alle da) svikter...

Det frister ikke akkurat å bli med på en fremtidig passaround, dersom dette skal være standarden.

Enkelte har tydeligvis en så travel hverdag at de ikke kan ordne seg slik at man kan møtes for å hente en klokke. Det gjaldt ikke mindre en 3 stykker etter meg på lista. Enden på visa er at jeg måtte sende en pakke i posten innen oslo.
Litt slapp holdning ute og går kanskje.
Når det er sagt så stresset jeg ikke unødvendig den siste uken med å få pakken av gårde, da klokken hadde støvet ned på mitt kontor i en 3-4 uker før det....
Jeg klarte i alle fall å sette meg i bilen og reise fra langhus til nydalen for å hente klokken da det var min tur....
For håpe på litt actionshots da for dere som venter....

mvh litt oppgitt...

Litt synd, men er litt naivt å tro at alt skulle gå på skinner.

Vi får håpe det bedrer seg etter hvert :)

Få se noen bilder!!!!!!

Jeg lover på tro å ære å legge ut masse bilder når jeg etter i morgen har hentet klokken! Jeg lover også å ta den med på TogGear live.

Jeg beklager min del av rotet, men har dessverre hatt grusomt mye å gjøre i det siste. Fordelen er at jeg ikke husker hvordan klokken ser ut, så blir spent i morgen:)

Kan love at jeg kommer per sykkel og henter klokken, på dagen (eller i alle fall neste dag), i en 8-mils radius fra Oslo sentrum.. :)

Få opp dampen folkens.

Da har jeg hatt klokken siden rett før luch idag, må si jeg ble positivt overrasket. Denne liker jeg meget godt, men som fler har påpekt er bezelen litt slarkete.

Har tom. prøvd å ta noen bilder av den. Klokken skal nok få bli med på TG(TopGear ikke The Gathering) i helgen.

24032011066.jpg

Etter inspirasjon av Moore, litt macro bilder

24032011067.jpg

Beklager gjennskinnet.

24032011069.jpg

24032011074.jpg

24032011073.jpg

CIMG1070.jpg

Som man ser er den ganske stor, her sammenliknet med min Pam 197.

CIMG1071.jpg

Tykkelsen er heller ikke noe å klage på, lugsene har en fin knekk, så klokken sitter godt PÅ hånden.

CIMG1073.jpg

Obligatorisk WS.

Jeg må vedkjenne meg at jeg stemte på en Helson og ikke en Stowa, men heldigvis viste de andre påmeldte myndighet nok til å stemme Stowa. Utrolig kul klokke!

Takk til Krille:) Tror jeg bare beholder den jeg...

CIMG1075.jpg

Kanskje ikke verdens mest nøyaktige urverk(kanskje ikke verdens mest nøyaktige måling heller)

Se det, Mathfjeld! Flott rapport, og godt at flere enn meg er begeistret for den!

ingen anelse, men gøy for barna:)

Kjøpte denne selv nå, takk for tipset ;). Den viste de forskjellige klokkene mine med forskjellige tider så noe gjør den i hvert fall. En vakker dag kan det hende jeg orker å sjekke hvor nøyaktig den faktisk er, men inntil nå er den god underholdning :).

Se det, Mathfjeld! Flott rapport, og godt at flere enn meg er begeistret for den!

Jepp, liker den meget godt faktisk!

Den så ut til å ha ganske skarpe kanter på lugsene? Men ellers var den fin! :)

Det har den også, men det merker man ingen ting til når man bruker klokken:) Hadde også blitt litt feil om de hadde valgt å runde de kantene mens resten av klokken har en ganske "sharp" design.

fine bilder og fin mini-review. takk for oppdatering.

Bare hyggelig, fikk jeg testet macro-linsen til Nokiaen også.

Jeg sender en pm til Anders og spør om han skal ha den etter meg, hvis ikke er vel du next?

Veldig ryddig klokke, og ikke minst et veldig kult konsept dere har gående her! Har lest gjennom hele tråden nå. Moro å se hvordan meningene varierer.