Tidssonen Passaround

Actionshot!

Det har vært usedvanlig lite aktivitet rundt Stowa'en, så jeg skal forsøke å oppdatere litt under "min uke".
Mottok nettopp klokken fra Ursa Major - takk for en hyggelig klokke- og bil prat - og kaster meg rett ut i den (trolig) farligste situasjonen klokken har vært i så langt:
Kvadraturen i Oslo til fots...
2ed42e51-6153-719d.jpg

Ditto! Alltid moro å møte likesinnede. Etter praten strenet jeg rett ned til Bjerke på Karl Johan og prøvde PP Nautilus. En fin dag i dag, hehe!

Liten rokering i rekkefølgen:

Habbes flyttes ned til mellom jsf og Jolu. G4RM hopper over Habbes og gir klokka videre til LarsE.

Ny rekkefølge:

Nummer Brukernavn Område
1 krille Oslo
2 Frodo Oslo
3 BRIO1368 Oslo
4 Ursa Major Oslo
5 G4RM Oslo
7 LarsE Oslo
8 DS3 Oslo
9 Anders Oslo
10 Mathfjeld Oslo
11 anhostma Oslo
12 gjmo Oslo
13 Mogens Oslo
14 DJM Oslo
15 Marius T Oslo
16 Auto Oslo
17 Braute Oslo
18 jsf Andre, Fredrikstad
6 Habbes Andre, Skien
19 JoLu Andre, Kirkenes
20 Hopalong Stavanger
21 Sponon Stavanger
22 UJU Stavanger
23 Stipey Stavanger
24 KarlFr Andre, Ålesund
25 fjk Bergen
26 Magnus Bergen
27 adio Bergen
28 kristaafa Andre, Horten
29 topale Andre, Trondheim

Beklager dårlig oppdatering av Passaroundklokken.

Jeg kan skylde på travle dager, men sannheten er at jeg ikka var spesielt imponert over klokken når jeg fikk den.
Den har imidlertid vokst litt på meg, og nå syntes jeg den er riktig fin.

Jeg også sett bilder av den med lenke og grønn bezel som var veldig flotte (uten å kunne forveksles med Rolex LV):
Bilde fra nettet:
2e0f104c-252a-97f1.jpg

Har noen en slik som vurderes solgt - si i fra. Jeg har en kollaga som har forelsket seg i Stowa'en. Han lånte "vår" på kontoret i hele dag og jeg fikk den nesten ikke tilbake før helgen ;)

Her er et Lume bilde jeg tok når jeg la minstemann i kveld:
2e0f104c-24cf-e023.jpg

God helg!

Da er stowaen hos meg. Førsteinntrykk. Jeg likern...Hadde vel egentlig på forhånd bestemt meg for at jeg ikke synes dette var noe, men der tok jeg feil.Den føles utrolig lett på hånden, ansiktet virker veldig åpent, designet er rent og pent. Kvalitetsfølelsen er dog ikke påtagelig, den virker billig. Spesielt bezellyden får min nå bortviste rolex sub til å le høyt og lenge. Allikevel, helt ok dette her.

Bilde vedlagt, der Rolexen helt ubevisst kommer i søkelyset sammen med hyggelig brev fra lånekassen. Bare sånn for å sette ting i perspektiv liksom...Takk til G4RM for hyggelig klokkeprat på telefon!

Tidsonnen015.jpg

Tidsonnen016.jpg

Anders you`re up- Du får æren av å få klokken litt før da DS3 så seg nødt til å melde pass.
Jeg drar på jobbtur til utlandet i morgen og er tilbake på torsdag.
Kontakter deg per pm.

Hinder i form av lønnet arbeid kommer desverre i veien innimellom. Takk for at du ordner opp når jeg måtte passe LarsE. Får heller satse på å vinne loddtrekninga:)

Hvor er Passaround-klokka for tiden? Skulle gjerne hatt noen flere oppdateringer om hvor den befinner seg, om den har det bra og ikke minst hva folk synes om den!

Hmmm. Jeg er ikke med på passarounden selv, men jeg lurer også på hvordan det går. Det var veldig gang i tråden her, men så har den jo dabbet helt av.......

Vi vil ha WS! :D

Klokka er hos meg ennå, ligger pent i boksen sin på jobb. De to siste på listen etter meg har ikke hentet den og jeg er lei så den får ingen ekstra wristtime hos meg. Så den venter i spenning på anders eller neste mann på lista..

Klokka er hos meg ennå, ligger pent i boksen sin på jobb. De to siste på listen etter meg har ikke hentet den og jeg er lei så den får ingen ekstra wristtime hos meg. Så den venter i spenning på anders eller neste mann på lista..

Jeg skal hente den på jobben til LarsE, men er litt treg av meg :)

Tydelig at denne klokken vekker sterke følelser hos de som har hatt gleden!:D:D:D

Ble du kvitt faenskapet, Lars?;)

Nei, faenskapet ligger uavhentet på min jobb. Virker ikke som om folk akkurat dør etter å få uret på hånden.
Tror vi er inne i 3 uke over tiden eller noe nå....

Hvis den personen som skal ha uret nå føler seg kallet så er det bare å skyte ivei en pm til meg for å få henteadresse.
Jeg er uten ur for tiden men selv det får meg ikke til å bruke stowaen gitt....

Da må man vel nesten bare hoppe videre i rekkefølgen?

Hvem er det som etter skjema skal ha klokken nå?