G
Sannsynligvis et uhørt dumt spørsmål, men... er det for sent å bli med?
Det er Anders som står for tur. Her er rekkefølgen:
9 Anders Oslo
10 Mathfjeld Oslo
11 anhostma Oslo
12 gjmo Oslo
13 Mogens Oslo
14 DJM Oslo
15 Marius T Oslo
16 Auto Oslo
17 Braute Oslo
18 jsf Andre, Fredrikstad
6 Habbes Andre, Skien
19 JoLu Andre, Kirkenes
20 Hopalong Stavanger
21 Sponon Stavanger
22 UJU Stavanger
23 Stipey Stavanger
24 KarlFr Andre, Ålesund
25 fjk Bergen
26 Magnus Bergen
27 adio Bergen
28 kristaafa Andre, Horten
29 topale Andre, Trondheim
Kan dere ikke fikse dette ASAP, gutter? Om du har muligheten Mathfjeld, synes jeg det er helt OK om du har mulighet til å bare snike deg foran i køen for så og overlevere til Anders. Tviler på at han har motforestillinger, han har jo ventet noen uker allerede
Det later til at Stowaen var et ordentlig bomkjøp? Lang ventetid og tydeligvis ingen som får "godfølelsen"?
Det ser ikke ut til at den har slått voldsomt an, nei. Men jeg fikk definitivt godfølelsen med den. Kunne godt tenkt meg å ende opp med den til slutt!
Litt spesiell logistikk ordning her? Skien - Kirkenes - Stavanger - Ålesund - Bergen - Horten - Trondheim
Her er rekkefølgen, excels rand()-funksjon sto for trekningen.
Litt spesiell logistikk ordning her? Skien - Kirkenes - Stavanger - Ålesund - Bergen - Horten - Trondheim
Tenk på Hoppalong som må kjøre til Kirkenes...
Kan dere ikke fikse dette ASAP, gutter? Om du har muligheten Mathfjeld, synes jeg det er helt OK om du har mulighet til å bare snike deg foran i køen for så og overlevere til Anders. Tviler på at han har motforestillinger, han har jo ventet noen uker allerede
Nå er jeg spent Mathfjeld. Det har jo vært litt blandete signaler foreløpig. Hvordan liker du klokka?