Tidssonen Passaround

Det er Anders som står for tur. Her er rekkefølgen:

9 Anders Oslo
10 Mathfjeld Oslo
11 anhostma Oslo
12 gjmo Oslo
13 Mogens Oslo
14 DJM Oslo
15 Marius T Oslo
16 Auto Oslo
17 Braute Oslo
18 jsf Andre, Fredrikstad
6 Habbes Andre, Skien
19 JoLu Andre, Kirkenes
20 Hopalong Stavanger
21 Sponon Stavanger
22 UJU Stavanger
23 Stipey Stavanger
24 KarlFr Andre, Ålesund
25 fjk Bergen
26 Magnus Bergen
27 adio Bergen
28 kristaafa Andre, Horten
29 topale Andre, Trondheim

Kan dere ikke fikse dette ASAP, gutter? Om du har muligheten Mathfjeld, synes jeg det er helt OK om du har mulighet til å bare snike deg foran i køen for så og overlevere til Anders. Tviler på at han har motforestillinger, han har jo ventet noen uker allerede:)

Da kan han som har klokken nå sende meg en PM, så ordner vi dette før helgen:)

Regnet med det, etter å ha lest litt mer nøysommelig:)

Jeg er gira på en runde, men tanken om å ha litt flere med og få til en flottere verk slo meg. kansje med en åpning om at ved salg så har andre deltagere på runden forkjøpsrett til f.eks halv pris av orginalpris? f.eks.

veldig god idé er det hvertfall med passaround:)

Det later til at Stowaen var et ordentlig bomkjøp? Lang ventetid og tydeligvis ingen som får "godfølelsen"?

Det er Anders som står for tur. Her er rekkefølgen:

9 Anders Oslo
10 Mathfjeld Oslo
11 anhostma Oslo
12 gjmo Oslo
13 Mogens Oslo
14 DJM Oslo
15 Marius T Oslo
16 Auto Oslo
17 Braute Oslo
18 jsf Andre, Fredrikstad
6 Habbes Andre, Skien
19 JoLu Andre, Kirkenes
20 Hopalong Stavanger
21 Sponon Stavanger
22 UJU Stavanger
23 Stipey Stavanger
24 KarlFr Andre, Ålesund
25 fjk Bergen
26 Magnus Bergen
27 adio Bergen
28 kristaafa Andre, Horten
29 topale Andre, Trondheim

Kan dere ikke fikse dette ASAP, gutter? Om du har muligheten Mathfjeld, synes jeg det er helt OK om du har mulighet til å bare snike deg foran i køen for så og overlevere til Anders. Tviler på at han har motforestillinger, han har jo ventet noen uker allerede:)

Litt spesiell logistikk ordning her? Skien - Kirkenes - Stavanger - Ålesund - Bergen - Horten - Trondheim :p

Det later til at Stowaen var et ordentlig bomkjøp? Lang ventetid og tydeligvis ingen som får "godfølelsen"?

Det ser ikke ut til at den har slått voldsomt an, nei. Men jeg fikk definitivt godfølelsen med den. Kunne godt tenkt meg å ende opp med den til slutt!

Det ser ikke ut til at den har slått voldsomt an, nei. Men jeg fikk definitivt godfølelsen med den. Kunne godt tenkt meg å ende opp med den til slutt!

Så bra da :) Vi får jo satse på at den havner hos noen som setter pris på den!

Tenk på Hoppalong som må kjøre til Kirkenes...

Skal det bli nok actionbilder i tråden, må det nok bli ski eller kajakk, eller begge deler. Kom igjen, folkens! Klokken kan vel ikke være så kjip at det ikke går å bruke den lenge nok til å ta et bilde?

Ingen motforestillinger, jeg får bare aldri tid til å hente klokken der den er nå :( Har hatt fullt program den siste måneden. Mathfjeld, kjør på!

Denne runden kommer til å ta ungefär 3 år (!) hvis alle skal bruke like lang tid på å bytte... Er det lov til å komme med en oppfordring om at vi bare bruker 35,- på porto hvis vi er så travle?

Klokken er på vei til meg nå! Skal som jeg alltid lover prøve å ta litt bilder:)

Nå er jeg spent Mathfjeld. Det har jo vært litt blandete signaler foreløpig. Hvordan liker du klokka?

Det har gått to uker og klokken har enda ikke kommet til Mathfjeld ?

Dette kan bli en forferdelig seiglivet passaround om ikke noen skjærer gjennom og følger den faktisk oppsatte planen. Ellers er den nok ikke ferdig før i 2013.