Tores skattekiste

Veldig fin samling! Meget misunnelig på JLC'en merker jeg! :D Gratulerer med nytt tilskudd!

Nydelig samling du har Tore! Jeg vil haa..! Flotte bilder også! :)

Grattis med det nyeste kjøpet! En flott Rolex! :)

Gratulerer med første Rolex! Datejust er jo en skikkelig klassiker :) Pie pan skive er jo heller ikke feil...

Her var det virkelig masse snadder.
Jeg liker godt Breitlingen og JLC'en og.....alle enkelt og greit.
Grattis med Datejust også. :D

Bøyer meg i støvet og trekker tilbake det jeg noengang har sagt at en DJ er gubbete.. Gratulerer

Da kom det en ny og litt mindre beater i posten. Marathon ut og ....... inn

TBE_1518.jpg

TBE_1519.jpg

TBE_1520.jpg

...Sinn inn. Min drømmebeater. Ikke fordi den er så eksklusiv, men fordi jeg har hatt lyst på denne siden klokkeinteressen min begynte å eskalere. Størrelsen er perfekt, og den slanke kassen sitter perfekt på nato, så da bærer det rett på desert sand:

TBE_1530.jpg

Jeg sliter fremdeles litt med de store tallene. Den ser litt naiv ut, men det er jo litt tøft også. Resten av klokken er i alle fall perfekt i sin enkelhet. Egentlig liker jeg bedre skiven på 556, men den var uaktuell fordi jeg MÅ ha beadblast-finishen på kassen. Et par bilder til med litt mer smell i:

TBE_1523.jpg

TBE_1527.jpg

Gratulerer med fantastisk "beater". Skjønner godt du ville ha beadblasted finish på den tatt rollen den får i betraktning. Så ser det digg ut også. :D

Gamle mr. Sinn skal selge ut store deler av samlingen sin, Tore. ;)

Gratulerer med en flott beater. Gleder meg til å få klådd litt på den :D