Tores skattekiste

Gratulerer.. :) Moro å se, denne modellen er jo nesten helt fullstendig identisk med Damaskoen min. Kanskje ikke så rart siden Damasko laget kassene til disse før....

Gratulerer med råtøff beater. Synes de store tallene er skikkelig vellykket på akkurat dette uret. Skikkelig særpreg.

På grunn av en annen tråd her inne, vil jeg også legge at tøy(se)rem ikke var bortreist på denne :)

Gratulerer med en flott Sinn Tore :D !

Denne likte jeg veldig godt ! Stilfullt, enkelt men også tøft design! Den passet også veldig bra på nato ! ;)

Gratulerer med råtøff beater. Synes de store tallene er skikkelig vellykket på akkurat dette uret. Skikkelig særpreg.

På grunn av en annen tråd her inne, vil jeg også legge at tøy(se)rem ikke var bortreist på denne :)

Hehe

Uret er som skapt for nato ja. Tror ikke skinnremmen blir mye brukt på denne. Tallene har vel sitt utspring i flyinstrumentestetikk (oj... bra ord!)

Gratulerer med ny flott klokke! Du kan jo bruke den som beater og se hvem som gir etter først, deg eller klokka.

Gratulerer Tore og velkommen i klubben.:D Du kommer ikke til å angre. Bedre beater er det vanskelig å finne.
Den klokka er som skapt for NATO.:D