Tråden for oss med rettskrivings- og grammatikk-OCD

Og det aller største problemet med slike utropstegnere er at du ikke kjenner tilbøyelighetene deres ved første mail.

Etter en tre-fire mailrunder skjønner du jo at motparten finner det helt naturlig å skrive "Jobben er gjort !!!", uten at det nødvendigvis skal tolkes som "Slutt for f.. å mase om det j.. oppdraget som jeg egentlig ikke hadde tid til å gjøre i dag, men som du fikk mast deg til fordi du synes du er så forb... viktig!"

Når vi først er inne på det har jeg også et problem med "informasjonsutelaterne". De som gjerne skriver halve setninger som kan tolkes i alle retninger, og som krever diverse fullstendig unødvendige oppfølgingsrunder før detaljene er på bordet. De jobber gjerne i kunderettede stillinger.

Om så Chess tilbyr gratis ringetoner, fri telefon, barnepass, en tilhenger med bjørkeved og fire timer i et hoppeslott med Scarlett Johansson; jeg blir aldri kunde hos et selskap som presterer et slkt slagord: "Bytt fra dyre priser til lave priser" Sukk. Er det snus de selger?

Kos dere:mrgreen:

"Er jeg uverdig pga jeg naver? Drit lei :/

OKEI !! Nå er jeg dritt lei, såret, forbanna og skuffet......

Hver eneste dag helt siden jeg har hatt bloggen har folk diskriminert MEG som lever på NAV.

VET dere hva?? Jeg lever på nav (LENGE LEVE NAV) Mottar AAP om du vet hva det er ( ARBEIDS AVKLARINGS PENGER ) Det ligger i ordet gjør det ikke??

Jo det skal jeg fortelle dere IDIOTER hva betyr!!!! Det betyr at jeg ikke får penger om jeg ikke er i behandling eller JOBB (JOBB) skjønner???

Jeg har nå hvert i behandling snart i 2 år for å prøve å få TIL noe JEG interesserer meg for !!!! Jeg synes ingenting i arbeids livet er gøy, og hva skjer om man ikke trives i jobben eller synes jobben er gøy? JO! Du dropper ut! slik som jeg gjorde på VGS. MANGLET ET HALVT ÅR FOR Å FULLFØRE, Så begynte jeg å feste meget mye å det tok på skole året mitt!!

JEG ER IKKE PERFEKT. LANGT IFRA PERFEKT!!! JEG SLITER MYE!! ;)

Eneste jeg er god til er å hjelpe andre, gi kjærlighet, trygghet og gi personer motivasjon!! Når jeg er god mot alle sammen, Hvorfor skal dere hakke på hvor jeg tjener pengene mine fra? JEG står FREM jeg!!! å er ikke flau for at jeg er en såkalt "NAVER" som alle kaller meg for!!!!

Jeg naver fordi jeg trenger hjelp, god struktur i hverdagen, vite hva jeg liker å gjøre å ikke minst få konsentrasjonen min på plass!! Hadde ikke jeg fått den hjelpen jeg trenger som jeg får, hadde det ikke vært mye av meg skal jeg si deg!!!!!!

SLUTT Å DISS PERSONER SOM HAR DET VANSKELIG, TØFT OG TRENGER STRUKTUR I HVERDAGEN!!!!! SLUTT GENERELT Å DISS PERSONER SOM LEVER PÅ NAV!!!! MANGE utnytter systemet, og dette er jeg IMOT !! For det er motbydelig og stygt gjort av personer!!!! Og når personer gjør det ?? JO, DA FÅR VI MED PSYKISK HELSE DET PÅ OSS AT VI ER UTNYTTERE!!!!!! FUCK HELE MENNESKEHETEN!!!!!

Om alle bare kunne vært snille mot hverandre :(

EN VAKKER DAG, Skal jeg sjokkere alle på bloggen, alle mine nærmeste og gamle kjennere!!!!!!!!

Og en dag, skal jeg gjøre dere STOLT!!!!! WATCH ME!!!!
" http://annek.blogg.no/1415304380_er_jeg_uverdig_pga_je.html

Typen hennes måtte hete Rene også da! (beklager til alle andre som heter Rene)

Å du hellige jul....
Dette er hva vi skattebetalere betaler for!
Jeg føler på en måte at dette underbygger enkelte fordommer....

8-P

Ja, dette var uverdig. En voldtekt på det norske(?) språk og en Dr Marteen i pungen på enhver som betaler skatt,
det ligger dog en aldri så liten trøst i at bedriften kun trekker halv skatt på november-lønningen.

Jeg synes ingenting i arbeids livet er gøy ...
Huff da. Har en ørliten fordom om at tekstforfatter ikke prøvd eller sett så mye av dette "arbeids livet".

Vel i hennes tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak. Ja hun er uverdig. Nei jeg ville ikke ansette en som henne. Flott at hun dokumenterer for alle hvilken person hun er og hennes instilling til arbeid. Etc.

8-P

Hun har nok brukt litt for mye blekemiddel, og dermed skadet gjernecellene.

http://missninja.blogg.no/1415231770_blekemiddel_er_farlig.html

BLEKEMIDDEL ER FARLIG FOR GJERNEN DIN, DERFOR HAR IKKE FRISØRENE DET INNTIL HODEBUNNEN

Det er skummelt å tenke på hvor mange som holder på med hjemmebleking og ikke er klar over de alvorlige konsekvensene bleking ofte kan få. Bare se på skrekkeksemplene som Iselin som deltok på Paradise i 2012. Håret er overbleket og ut ifra intelligensnivået hennes er det ingen tvil om at frisøren enten har gitt seg en god faen og hatt blekemiddel inntil hodeskallen hennes eller at hun har bleket håret sitt hjemme!

Det samme gjelder Linni Meister. Hva tror dere er grunnen til hennes lyse stemme? Jeg har vist det helt siden jeg så det lyse håret, det har vært mye sterkt blekemiddel i kontakt med gjernecellene hennes også og derfor er stemmen blitt så lys! Det er skremmende hva sterke kjemikalier kan gjøre med hodene våre, jeg skal aldri bleke håret mitt selv ihvertfall.

Mange er ikke opplyste om hvordan blekemiddelet fungerer. Jeg skal forklare så godt jeg kan.

Når du påfører det på hårstråene vil det etse bort litt av det ytterste laget og i noen tilfeller trekke helt inn i hårstrået. Hvis blekemiddelet kommer i kontakt med hårrøttene vil det trekke inn i hårsekkene, ødelegge dem og gå videre inn i gjernen din. Dere kan jo bare tenke deg hvordan det går med etsende blekemiddel sammen med gjernecellene, dere har jo alle sett dumme blondiner på TV!

To eksempler fra realityserier nylig:

"Jeg skal motbevise for meg selv at jeg klarer det"

og

"Jeg hadde ikke tenkt noe på det i forkant - men det overgikk mine forventninger".

Møøøøøø.

cow%20face%20flickr.jpg