Tripp, trapp, tresko - Seiko, Rolex og Helson bronze

To veldig forskjellige klokker som ikke har så mye til felles bortsett fra at de begge to er, vel...klokker.

c261c483ec633dcbacb2c568dc279c01.jpg

Gratulerer med vel gjennomført trippelunboxing. Alle tre klokkene er knalltøffe på hver sin måte, du må være en meget lykkelig mann nå. (Det er lov å ha ei klokke på hver arm om du sitter hjemme alene eller med aller nærmeste familie)

Puuh mye på en gang her Runes. Gratulerer så mye. Og enda litt til for Rolexen din. Vet i disse dager akkurat hvordan det er å få noe man virkelig har ventet på.

Takk for det. :)

Nydliiiii!
Du har jammen unboxet en trippel med bredde

Hehe. Tenkte på det da jeg satt og skrev i sted - samlingen min er totalt uten mål og mening. Andre samler på merker, komplikasjoner, historier osv. Mitt eneste kriterium er at jeg liker klokken. Meget mulig dette vil forandre seg etterhvert som jeg blir en mer erfaren samler.

Nyt de alle tre, hvis du tar en egg behandling så post gjerne bilder under og etter. Denne her blir knall med patina

Har lest mye om eggbehandling og "Liver of sulphur". Har imidlertid bestemt meg for at patinaen skal få komme naturlig. (Dvs. det sier jeg nå - hvis det går alt for sakte er det mulig jeg jukser litt, og hjelper patinaen litt på vei).

Gratulerer med vel gjennomført trippelunboxing. Alle tre klokkene er knalltøffe på hver sin måte, du må være en meget lykkelig mann nå. (Det er lov å ha ei klokke på hver arm om du sitter hjemme alene eller med aller nærmeste familie)

Hehe. Da tror jeg kjerringen hadde vært overbevist om at nå har det til slutt tippet helt over for meg. Hn hadde nok funnet fram tralaladrops og ringt til snille menn i hvite frakker. :)

Hvis man skal fortsette denne analogien så er nok den tredje og siste klokken en muskuløs unggutt som har tatt litt for mye anabole steroider. :mrgreen:

Ja her snakker vi om en liten testosteronbombe:cool: veldig tøff klokke. Fin med brun skive også! Gratulerer med 3 flotte klokker :)

Gratulerer med "nummer 3" også:) Bøe jo litt av en trippel dette:) Tre flotte klokker med litt ulikt bruks område blir jo ikke feil. Enjoy:)

Takk for alle hyggelige ord og hilsener. Har gått med Helson i dag, og jammen er det noe helt annet enn Rolexen. Drar på en fem dagers tur til Berlin i morgen tidlig, og tar kun med meg Rolexen. Nå skal det bondes! :)

Jeg skal også innom Wempe og Bucherer og sikle litt på klokker, så da antar jeg at servicen stiger et hakk hvis jeg kommer med en Rolex på lanken kontra hvis jeg hadde kommet med f.eks. en Seiko eller Helson.