Tripp, trapp, tresko - Seiko, Rolex og Helson bronze

Gratulerer med tøff Helson.

Jeg fikk gleden og æren av å tafse på Lyngutt sin i går kveld. En skikkelig tøffing som sikkert bare blir finere jo mer den blir merket av tidens tann. Remmen din satt som et skudd. Flott kombo.

Gratulerer med tøff Helson.

Jeg fikk gleden og æren av å tafse på Lyngutt sin i går kveld. En skikkelig tøffing som sikkert bare blir finere jo mer den blir merket av tidens tann. Remmen din satt som et skudd. Flott kombo.

Takk for det. Jeg er veldig godt fornøyd med Helsonen, dvs. jeg er godt fornøyd med alle tre, men Helsonen var vel den som på mange måter hadde den største fallhøyden. Den var dyr for å være "billigmerke" og jeg hadde kun sett en illustrasjon av den før jeg kjøpte den. Når jeg fikk den på armen på den nye reimen var jeg imidlertid storfornøyd, og visste med en gang at denne kommer til å få mye armtid, ikke minst neste sommer. T-skjorte, fint vær, sommer & sol & (inn)sjø og denne klokken - det blir helt perfekt. :)

Utsøkt smak min herre, utsøkt smak. Gratulerer:) Og når det først skal betales for en fet dame, er jeg enig i at det må bli denne ;)