Tull med tapatalk igjen?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Samme problemet både på iPhone og iPad, man må inn i Safari og logge deg på, så fungerer Tapatalk :p

Stemmer, var samme problem med iPad'en som iPhone! Vet at det fungerer på den måten via safari, men det er litt tungvint og irriterende i lengden;)

Jeg trenger ikke logge meg på i browseren... Det ser ut som om det holde å besøke www.tidssonen.no/forum før jeg lukker og bruker tapatalk!

Sant det, jeg logger meg ikke på i safari! Jeg åpner kun tidssonen.no i safar, går ut og logger ,eg deretterpå tidssoner via tapatalk! Uansett er det best når ting fungerer som de skal og ikke som nå;)

Er det forresten noen fler som har problemer med at tråder man har lest fortsatt står som uleste i tapatalk etter man har lest dem?? Har periodiskt hatt dette problem en god stund! Må stadig opp på siden og oppdatere for å få bort de jeg har lest!!

Er det forresten noen fler som har problemer med at tråder man har lest fortsatt står som uleste i tapatalk etter man har lest dem?? Har periodiskt hatt dette problem en god stund! Må stadig opp på siden og oppdatere for å få bort de jeg har lest!!

Jepp, samme her også..

Litt off topic: er det noen som har en fiks idè om hvordan en kan få sett YouTube videoene som blir lagt ut, ved hjelp av tapatalk?

Problemer igjen selv.

@cosmo: nei dessverre. Får jo ikke åpnet dem via "view in safari" engang. Irriterende!

Tapatalk støtte fjernet??

Hei, er tapatalk støtten på tidssonen fjernet?
Kommer ikke lenger inn via tapatalk da det står at det er restricted eller fjernet fra tapatalk?

Kanskje en admin har svar på dette? Eller noen andre?

Vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men det burde fungere hvis du får inn på tidssonen i safari, så kan du gå inn via tapatalk :p

Riktig at det fungerer på den måten, som også er nevnt i annen tråd;) Men dog, det er klønete at man skulle måtte holde på sånn!! Synes det er tull litt for ofte med dette på tapatalk:(

Tapatalk virker helt fint på de andre forumene jeg er på, er nok dessverre noe på TS sin side som gjør dette så fubar.

Er noe fryktelig galt med tapatalk på sonen ja.... bruker vel en 5-6 andre forum via tapatalk også, der fungerer alt som det skal - alltid. Litt annoying dette her...

Så lenge det virker 100% på en bråte andre forum er jeg dessverre ganske sikker på at dette ligger på tidssonen sin side og ikke i klienten... men klart verdt et forsøk :)

Status
Stengt for ytterligere svar.