Samme problemet både på iPhone og iPad, man må inn i Safari og logge deg på, så fungerer Tapatalk![]()
Stemmer, var samme problem med iPad'en som iPhone! Vet at det fungerer på den måten via safari, men det er litt tungvint og irriterende i lengden
Samme problemet både på iPhone og iPad, man må inn i Safari og logge deg på, så fungerer Tapatalk![]()
Stemmer, var samme problem med iPad'en som iPhone! Vet at det fungerer på den måten via safari, men det er litt tungvint og irriterende i lengden![]()
Jeg trenger ikke logge meg på i browseren... Det ser ut som om det holde å besøke www.tidssonen.no/forum før jeg lukker og bruker tapatalk!
Er det forresten noen fler som har problemer med at tråder man har lest fortsatt står som uleste i tapatalk etter man har lest dem?? Har periodiskt hatt dette problem en god stund! Må stadig opp på siden og oppdatere for å få bort de jeg har lest!!
Vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men det burde fungere hvis du får inn på tidssonen i safari, så kan du gå inn via tapatalk![]()
Installerte programmet for 10min sidan; funkar utmerket her med frisk installasjon...