Samme problemet både på iPhone og iPad, man må inn i Safari og logge deg på, så fungerer Tapatalk
Stemmer, var samme problem med iPad'en som iPhone! Vet at det fungerer på den måten via safari, men det er litt tungvint og irriterende i lengden
Samme problemet både på iPhone og iPad, man må inn i Safari og logge deg på, så fungerer Tapatalk
Stemmer, var samme problem med iPad'en som iPhone! Vet at det fungerer på den måten via safari, men det er litt tungvint og irriterende i lengden
Jeg trenger ikke logge meg på i browseren... Det ser ut som om det holde å besøke www.tidssonen.no/forum før jeg lukker og bruker tapatalk!
Er det forresten noen fler som har problemer med at tråder man har lest fortsatt står som uleste i tapatalk etter man har lest dem?? Har periodiskt hatt dette problem en god stund! Må stadig opp på siden og oppdatere for å få bort de jeg har lest!!
Vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men det burde fungere hvis du får inn på tidssonen i safari, så kan du gå inn via tapatalk
Installerte programmet for 10min sidan; funkar utmerket her med frisk installasjon...