Ja, etter de siste opplevelsene ved Bjerke Bergen er det dit jeg kommer til å henvende meg først og legge igjen pengene mine.
Dette fyrer kanskje opp under hele Bjerke/Rolex-diskusjonen igjen, men jeg var innom i går for å høre lagerstatus på datejust, som jeg vurderer kjøp av (2stk til og med - en til meg, og en til madammen). Fikk beskjed om at jeg kunne søke om å stå på venteliste på den også. Takk for meg!
Fy faenDette fyrer kanskje opp under hele Bjerke/Rolex-diskusjonen igjen, men jeg var innom i går for å høre lagerstatus på datejust, som jeg vurderer kjøp av (2stk til og med - en til meg, og en til madammen). Fikk beskjed om at jeg kunne søke om å stå på venteliste på den også. Takk for meg!
Dette fyrer kanskje opp under hele Bjerke/Rolex-diskusjonen igjen, men jeg var innom i går for å høre lagerstatus på datejust, som jeg vurderer kjøp av (2stk til og med - en til meg, og en til madammen). Fikk beskjed om at jeg kunne søke om å stå på venteliste på den også. Takk for meg!
Hvorfor fikk du ikke kjøpe modellen du prøvde - der og da?Jeg hadde i alle fall en veldig god opplevelse med Bjerke nylig, som var mitt første møte med en AD ever:
Jeg var på utkikk etter en DJ41, og var innom Nedre Slottsgate for å prøve modellen. Ble selvfølgelig helt solgt, som endte med at jeg måtte fylle ut et skjema som ble sendt til hovedkontoret. Det var ikke snakk om å søke for å stå på noen liste, men de måtte sende en henvendelse for å høre hva leveringstid kunne være.
Etter noen uker venting fikk jeg beskjed om at de kunne levere mot slutten av i år/starten av neste år, med beskjed om at den forhåpentligvis kunne komme tidligere. Dette endte med at jeg var innom for å betale depositum like etter.
Tilfeldighetene skulle ha det til at jeg fikk tak i klokken et annet sted uken etter, og Bjerke tilbakebetalte depositumet omgående. Selv om dette egentlig er selvsagt så var det ingen spm om hvorfor jeg plutselig hadde ombestemt meg e.l.
Jeg har i tillegg hatt en lang mailrekke med Bjerke, hvor det utelukkende har vært raske og hyggelige svar.
Hvorfor fikk du ikke kjøpe modellen du prøvde - der og da?
En ting er iallfall sikkert Herman (Nedre) og Snorre (Karl Johan) yter en særdeles god kundeservice. Selv på ferie så svarer de høflig og entusiastisk på meldinger (selv om jeg aldri får kjøpt noe da...). Har prøvd å komme i kontakt med andre AD'er i Norge via skriftlige medier det siste året og det står det rett og slett til stryk-karakter. De klager på mange henvendelser, men tid til å svare en potensiell kunde det burde de ha.
Lervik: Mail sendt 3. desember 2018. Ikke svar.
Askeland: Svarer nå og da etter gjentatte purringer.
Lian: Ikke prøvd basert på tilbakemeldinger fra andre