Har bare positive erfaringer med Urmaker Bjerke, siste kjøp var en DJ41 og det gikk på skinner. Har aldri vært innom noen av deres avdelinger fysisk, men opplever meget god service og rask responstid på epost
Hvordan fikk du levert en DJ uten å hente den fysisk?
Vet en kompis nettopp mottok sin nye Explorer 124270 fra Bjerke på døra hjemmeTudor forlanger vel ikke oppmøte ved kjøp. Jeg vet Rolex har policy om oppmøte men jeg tenker butikken er serviceinnstilt hvis det av en eller annen fornuftig grunn ikke lar seg gjøre.
Det er nok veldig individuelt fra butikk, person og kunde tipper jeg.Mulig at pandemi og smittevern har ført til at de er litt mer fleksible angående utelvering også
En idé til neste gang kan jo være å spørre om å få betale klokka på forhånd gjennom nettbutikken.Det er nok veldig individuelt fra butikk, person og kunde tipper jeg.
Jeg fikk telefon om å kunne hente min BB58 rett før julen 2021, men ble forhindret fra å komme pga. corona til etter nyttår med dertil "hyggelig" prisøkning som ikke var til å unngå. Lommeboken overlevde, men jeg ble veldig skuffet over hvor strikse og faste de skal holde prinsippene sine. I alle andre bransjer får man varen sin til prisen uten prisjustering når butikken selv har fått (og trolig betalt) varen før prisøkning. Særlig om man ikke har blitt advart om at den kommer eller kan komme og burde "hente den ut" ASAP. Litt ydmykhet og fleksibilitet er viktig når man selger dyre varer som folk kjøper ikke fordi de trenger det, men for å bli glade og ha en fin opplevelse av, både før, under og etter kjøp... Utrolig hvor mye godvilje man kan "kjøpe" fra en kunde for lave kostnader ved å få kunden til å bli fornøyd og føle seg viktig. Men Bjerke har kanskje motsatt problem, de ønsker vel færre folk som maser etter Rolex og Tudor, så vi får fortsette å gå dit med lua i hånda.. Eller bare la vær muligens.
Hvis det blir noen neste gang kan det hende jeg henter klokken selv om jeg er syk.En idé til neste gang kan jo være å spørre om å få betale klokka på forhånd gjennom nettbutikken.
Så er oppgjøret allerede i orden når du får tid til å hente klokka.
Ikke sikkert de ville gått med på det, men skader ikke å høre.
De av dere som har levert in ur til verkstedet til Bjerke:
Hvor lang tid har det tatt før du har fått prisoverslag/tilbakemeldingen på arbeidet?
På kvitteringen mottatt ved innlevering står det noe som "så snart som mulig"...
Fikk beskjed om ca. 12 uker for konas DJ36 før jul grunnet mangel på deler , men så var klokken ferdig etter 3 uker, super fornøyd.Opplevde 3 uker sist. Men da var det visstnok presset kapasitet på verkstedet.
Fikk beskjed om ca. 12 uker for konas DJ36 før jul grunnet mangel på deler , men så var klokken ferdig etter 3 uker, super fornøyd.
Ja så det nå, jeg fikk prisoverslaget i løpet av et par dager.Det var slett ikke dårlig!
Spørsmålet er i første omgang om ventettid for å få prisoverslag eller tilbakemelding på ur som er levert inn til service.