De av dere som har levert in ur til verkstedet til Bjerke:
Hvor lang tid har det tatt før du har fått prisoverslag/tilbakemeldingen på arbeidet?
På kvitteringen mottatt ved innlevering står det noe som "så snart som mulig"...
Skjønner ikke helt poenget med at PP ikke vil ha sine produkter priset på nettsidene. Når det er sagt, er det jo stort sett PP i "oldemor-segmentet" (aka Ellipse-modeller) som er til salgs på bruktbutikken til BjerkeVis vedlegg 330417
Og de har begynt å legge ut priser på Patek…. Eller er det en liten feil
Tror det er fordi at de tar for høy kommisjon.. Burde vært gradert eller en fastpris.Skjønner ikke helt poenget med at PP ikke vil ha sine produkter priset på nettsidene. Når det er sagt, er det jo stort sett PP i "oldemor-segmentet" (aka Ellipse-modeller) som er til salgs på bruktbutikken til Bjerke
Tusen takk til gjengen på urmaker Bjerke i Bergen for en noe tidlig julegave til madammen! Sitter perfekt og hun er strålende fornøyd!
Vis vedlegg 330755
Takk for det zilla! Strålende fornøyd.Til lykke!
Nydelig klokke, til en verdig frue ❤
Hvem er henne?
Youtubes kvalmeste fenomen og gråmarkedsforhandler.Hvem er henne?
Youtubes kvalmeste fenomen og gråmarkedsforhandler.
Og får lov til å handle Rolex hos Bjerke?!Youtubes kvalmeste fenomen og gråmarkedsforhandler.
Kan jeg vanskelig se for meg. Er det bekreftet at det er hos Bjerke da?Og får lov til å handle Rolex hos Bjerke?!
Vinduene på bildet, og husene utenfor, er i Nedre Slottsgate.Kan jeg vanskelig se for meg. Er det bekreftet at det er hos Bjerke da?
Da blir jeg kvalm av Bjerke…Og får lov til å handle Rolex hos Bjerke?!