Boksen står jo fremme, ville vel ikke tatt fram den om den ikke ble solgt?Da blir jeg kvalm av Bjerke…
Boksen står jo fremme, ville vel ikke tatt fram den om den ikke ble solgt?Da blir jeg kvalm av Bjerke…
Tror ikke det er så mange AD’er i Europa som hadde solgt noe til han…Denne selges vel under retail på annenhåndsmarkedet, så da er det vel heller ikke så vanskelig å kjøpe denne hos Bjerke uten historikk?
Det samme tenker jeg. Da kan de umulig vite hvem han er...Tror ikke det er så mange AD’er i Europa som hadde solgt noe til han…
Hvorfor ikke? Og gjelder det kun Rolex? Jeg kjenner ikke til fyren, men jeg skjønner ikke hvorfor Bjerke ikke skulle solgt ham klokker som de sannsynligvis selger til hvemsomhelst andre…?
Tenker man burde la tvilen komme Bjerke til gode her. Modeller i den prisklassen begynner å bli mer tilgjengelig over disk nå og er vel litt mye forlangt at de som jobber der automatisk skulle vite hvem han var.
Litt enig, men man kan vel begynne å lure når han kommer inn med RM på armen, 3 kameraer og hollywood-swagger.Tenker man burde la tvilen komme Bjerke til gode her. Modeller i den prisklassen begynner å bli mer tilgjengelig over disk nå og er vel litt mye forlangt at de som jobber der automatisk skulle vite hvem han var.
Vi får ta det som et tegn på at hypen er over! Men, jeg synes det er pinlig av et firma som sender mail til kunder om at de har videresolgt klokker og evt. selge en klokke til en gråmarkedshandler.Tenker man burde la tvilen komme Bjerke til gode her. Modeller i den prisklassen begynner å bli mer tilgjengelig over disk nå og er vel litt mye forlangt at de som jobber der automatisk skulle vite hvem han var.
Og by far den mest uspiselige, kokainsnortende og avskyelige figuren i den mørke siden av klokkeindustrien.Slik jeg har forstått det er han en av de mest profilerte gråmarkedsdealerne i verden for øyeblikket.
Så det er vel der det skurrer litt for en del tenker jeg
Og by far den mest uspiselige, kokainsnortende og avskyelige figuren i den mørke siden av klokkeindustrien.
Sånn for ordens skyld
Og om han har kjøpt noe i Norge så er det utelukkende pga den latterlige kronekursen og at han eksportere til Irland med de fordeler det fører med seg får sånne. Men jeg synes det er høyst spesielt at Bjerke ønsker å assosieres med en sånn figur.
Støttes! Med min begrensede kjennskap fremstår denne Nico som en jovial waliser som har gått på et par smeller ifm å få litt vel mye penger på kort tid.Tja, da tror jeg ikke du har rotet deg langt nok ned i den mørke siden.
Jeg har (dessverre) fått opp diverse videoer/shorts fra Diamond District i New York, og det persongalleriet og den formen for dealing og håndteringer av klokker som foregår der, fikk meg nesten til å begynne å grine.
Til sammenligning er jo denne Nico en helgen.
Han er Nederlender som bor i IrlandStøttes! Med min begrensede kjennskap fremstår denne Nico som en jovial waliser som har gått på et par smeller ifm å få litt vel mye penger på kort tid.
Brabus, Dubai og blondiner
Han er vel en helgen sammenlignet med tightsmannen og Trax/drax fra NYC?
Bjerke synes vel det er stas med influencere de også..Ingen grunn til spekulasjon her.
Kommentar nummer tre fra @nergard er gjort under åpent navn og er tydelig en Bjerke-selger
Vis vedlegg 331926
Vis vedlegg 331927
Vis vedlegg 331928
nå skal jeg sove og lade mobilen. God natt
Jeg synes Uncut Gems var sykt kul film jeg.Tja, da tror jeg ikke du har rotet deg langt nok ned i den mørke siden.
Jeg har (dessverre) fått opp diverse videoer/shorts fra Diamond District i New York, og det persongalleriet og den formen for dealing og håndteringer av klokker som foregår der, fikk meg nesten til å begynne å grine.
Til sammenligning er jo denne Nico en helgen.