Usikker, tror det er en kombinasjon av begge…Fordi Bjerke er tatt med buksene nede, eller fordi det menes mye om forholdet i denne tråden?
Dette var en klokke som lå i monteret for salg, så syns ikke Bjerke kan klandres for å selge en klokke til denne figuren. Uansett om han er good or badJeg aner ikke hvem vedkommende er.
Skal vi tro at samtlige på nevnye forretning også burde vite hvem denne blogger/influenseren er?
I såfall de vet det. Hvorfor skal han så være ekskludert fra å handle en klokke som det tilsynelatende ikke er venteliste på?
At han har med seg et helt filmcrew kan jo ha vært en liten tankevekker. Og når han og hans peers pr def. har vært erkefienden til alle AD'er de siste 6-7år så er det vel ikke så rart at det blir stusset litt. De proklamerer jo at de helst selger klokker til folk som skal ha de selv. Han har garantert solgt denne før han treffer de grønne engene i Irland igjen. Som jeg nevnte tidligere så har ikke han noen misjon i Norge annet er å benfitere på svak kurs.Jeg aner ikke hvem vedkommende er.
Skal vi tro at samtlige på nevnte forretning også burde vite hvem denne blogger/influenseren er?
I såfall de vet det. Hvorfor skal han så være ekskludert fra å handle en klokke som det tilsynelatende ikke er venteliste på?
Enig!Syns det blir gjort alt for mye greier ut av at Bjerke selger en klokke i monter til en eller annen random invistor dude folkens. Den har ligget der siden jeg kjøpte min Daytona, så syns ikke de kan klandres for å selge unna «nysmurfen» til denne karakteren
Syns det blir gjort alt for mye greier ut av at Bjerke selger en klokke i monter til en eller annen random invistor dude folkens. Den har ligget der siden jeg kjøpte min Daytona, så syns ikke de kan klandres for å selge unna «nysmurfen» til denne karakteren
Som tidligere nevnt så har ikke jeg noe i mot at det selges hyllevare. Men det er bare så snodig at de velger å selge spesielt Rolex til en sånn figur helt uten videre når mantraet er å selge til sluttbruker. Det er nok det som reageres sterkest på. Inkludert meg selv.Enig!
Hyllevare eller ikke. Jeg mener de har dummet seg ut når de selger til en av Europas og Youtubes mest profilerte gråmarkedshandlere. At selgeren også gratulerte i innlegget viser at dette ikke er en glipp. Blir spennende å se om det blir noe YouTube video ut av dette og hvordan reaksjonene blir da.Som tidligere nevnt så har ikke jeg noe i mot at det selges hyllevare. Men det er bare så snodig at de velger å selge spesielt Rolex til en sånn figur helt uten videre når mantraet er å selge til sluttbruker. Det er nok det som reageres sterkest på. Inkludert meg selv.
Hyllevare eller ikke. Jeg mener de har dummet seg ut når de selger til en av Europas og Youtubes mest profilerte gråmarkedshandlere. At selgeren også gratulerte i innlegget viser at dette ikke er en glipp. Blir spennende å se om det blir noe YouTube video ut av dette og hvordan reaksjonene blir da.
Det er lov å være uenig.Uenig!
Ref. min post om at jeg aner ikke hvem hen er.
Dette var en hyllevarmer somble solgt.
Who cares?
Det er lov å være uenig.