De som vil være med, skriv gjerne - med dette oppsett, hva du ønsker (dette er ikke bindende på dette stadie)
1. Vil ha kun verk ELLER Vil ha komplett klokke
2. Vil ha billigste alternativ av verk, Ekte 6497 eta (1550,- pluss moms), eller vil ha billigste alternativ ca 350,- - 400,-.
3. Jeg vil oppfordre de av dere som vil ha egen klokke, til å handle kasse, krone (ofte er kasse/krone i samme pakke), skive og visere selv på ebay. Dere kan gjerne spørre om råd. MEN, hvis det forhåndsbetales spesifikt for dette, kan vi skaffe en klokkekasse med alt, men da blir det en og samme til alle (for elsempel en flieger). Skriver her om du ordner selv eller om du vil ha det ordnet for deg (da blir det overraskelse - og du må nøye deg med det du får
)
NBNBNB Hvis du vil ha billigste verk men et komplett ur, vit dette : Det er av en eller annen (tøysete) grunn ikke mulighet til å sette på sekundviser på det verket vi har fått tak i. Det betyr INGENTING for læring - er bare en aksling (på sekundhjul) som er for kort til å sette på viser, er nøyaktig samme oppsett ellers som ETA 6497.
Betyr bare at du må ha en SKIVE som ikke har sekundviseroppsett - er nok av alternativer, men de fleste er med sekundviser.
Det er klart, at hvis man vil ha en kasse med alt utenom verk,
Så blir prisen raskt mellom 1500 (rimelig kasse,skive asia klokeverk) og 3.500,- pluss for komplett ur med ekte ETA 6497
Her er
hva som dukker opp når jeg søker på kasser, ved å endre søk så finner du kanskje mer (jeg benyttet "case for 6497")
Søkeord : Case, dial, hands for.........
Lykke til.
NB!
Bare husk at det er forskjellig oppsett på sekundviser på ETA 6497 og 6498, slik at når man bestiller SKIVE (alt annet passer) så må det være til ETA 6497! Ellers får du deg en overraskelse her