Qwestern
Støttemedlem
Disse var vel borte før noen i det hele tatt visste om lanseringenEr vel enn så lenge stort sett entusiaster som vet om, eller har fått tak i den(??)
Disse var vel borte før noen i det hele tatt visste om lanseringenEr vel enn så lenge stort sett entusiaster som vet om, eller har fått tak i den(??)
TrueDisse var vel borte før noen i det hele tatt visste om lanseringen
Alt med venteliste stiger…Hvor skal dette ende? Enig at 4500V er rå, men sikkert en halv mill til sommeren... Er fortsatt en stålklokke
Vis vedlegg 273353
Ser heller ikke 4500V med blå skive…Et lite observandum; Dual Time-modellene i sølv og sort eksisterer ikke lengre i sortimentet på https://www.vacheron-constantin.com/en/watches/overseas.html#tab=0. En skulle tro det var en midlertidig glipp (og er kanskje det også), men har vart ved et par dager nå.
Vis vedlegg 274084
Vi får se nå da… Kanskje de hermer etter PP og tar den ut av produksjon og lager en med turkis skive de og.Ser heller ikke 4500V med blå skive…
Ser heller ikke 4500V med blå skive…
Tror jeg leste et sted at den blå kun skal selges gjennom Boutiques.
Tas ut av ordinær katalog
Jeg fikk også beskjed om at min var forsinket mange måneder. Sort skive, da.
Jeg fikk ikke komme på venteliste på sort 4500V. Har kun kjøpt en klokke der tidligere så vet ikke hvor mye det egentlig sier. Det er jo godt mulig folk med bedre kundehistorikk fortsatt kommer seg på ventelisten.
Kilder i VC skal ha uttalt at de manglende modellene på hjemmesiden deres bare er uttrykk for et teknisk problem med nettsiden. Jo lengre dette problemet vedvarer uten å bli fikset, jo mindre troverdig fremstår imidlertid dette.
Som nevnt over venter jeg også på en sortskivet modell som er forsinket. Det hadde vært interessant å vite om Bjerke fremdeles setter folk på venteliste for sort VC dual time eller sort 4500V.
Opp 20% på enkelte modeller har jeg lestNye priser er det også i dag
Fra 267k tror jeg?Over 300k for en dual time nå. Bjerke hadde oppdaterte priser i går kveld.
Det kan stemme. Jeg vurderte en dual time eller kronograf som neste store kjøp men må tenke meg om en gang til da dette ble litt voldsomt for en stålklokke.Fra 267k tror jeg?
Voldsomt for en stålklokke?! Batmanen din begynner vel å nærme dette sjiktetDet kan stemme. Jeg vurderte en dual time eller kronograf som neste store kjøp men må tenke meg om en gang til da dette ble litt voldsomt for en stålklokke.