Jepp Må jo bare elske disse
Hyggelig at dere liker Rolex, men å skryte av og forsøple denne tråden om VC med disse almene enheter for tidsangivelse kan kanskje unngås.
Har du plottet hele Tidssonen inn i «My Watches»?
Har du plottet hele Tidssonen inn i «My Watches»?
Hva er adressen din? kommer med en mill!Jeg tror ikke man skal søke lån med de prisene som garanti. Ref. Mitt bildet så har jeg ingen tro på at noen banker på døra med +1 MNOK for min 5164.
Vis vedlegg 278505
Hva er adressen din? kommer med en mill!
Noen som vet hvor tilgjengelig de ulike FiftySix-variantene i stål er? Like håpløst som Overseas, tilgjengelig i butikk, eller noe midt imellom?Hadde gleden av å prøve disse hos Bjerke forrige uke. Det blir nok en FiftySix en dag. Nydelig klokke!
Vis vedlegg 280635Vis vedlegg 280636
Jeg vurderte å bestille i stål før jul, da fikk jeg forespeilet 4-10 mnd om jeg ikke husker feil.Noen som vet hvor tilgjengelig de ulike FiftySix-variantene i stål er? Like håpløst som Overseas, tilgjengelig i butikk, eller noe midt imellom?
Midt i mellom, men også disse er det nå ventelister på.Noen som vet hvor tilgjengelig de ulike FiftySix-variantene i stål er? Like håpløst som Overseas, tilgjengelig i butikk, eller noe midt imellom?
Lækker!!! Gleder meg til jeg får min (med blå skive) om x antall måneder.