GrimReaper
Støttemedlem
Det er vel litt unna de tallene foreløpigVoldsomt for en stålklokke?! Batmanen din begynner vel å nærme dette sjiktet![]()
Det er vel litt unna de tallene foreløpigVoldsomt for en stålklokke?! Batmanen din begynner vel å nærme dette sjiktet![]()
Ja ja, er helt med på noteneDet er vel litt unna de tallene foreløpigDessuten bladde jeg opp lekne 72 papp for den for snart 4 år siden etter å stått på venteliste i et halvt år. Det kunne ikke ramla meg inn å betalt dobbel eller tredobbel pris for en klokke. Så mye har jeg ikke lyst på de
dermed føler jeg at det må være edelt metall hvis så mange tusenlapper skal skifte hender. Vel vitende om at VC er en del av det ypperste Sveitserne har å by og at det utvilsomt er en fantastisk klokke.
Enig. Rimelig drøy økning over hele fjøla.Perpetual calender i gull opp fra 830k til 1 mill. De får sikkert solgt klokkene globalt, men synes dette var en voksen økning.
Spørs om ikke min Traditionelle blir min eneste VCHar spurt Bjerke om min ventende Fiftysix Daydate fremdeles kan leveres til avtalt pris!?
Om du tenker på PP eller AP så tror jeg ikke at det at de har har kuttet ut ulike modeller har bidratt til galskapen om en ser på grafen. Her har nok heller folk fått øynene opp for merket/modellene og sett value for money kontra de andre to (tre om en inkluderer Rolex) en stund nå.Ser man på de to tidligere generasjonene er det også der en tilsvarende prisøkning/forventning om dagen.... Utrolig kjipt det må et annet merkes avslutning av modell til for å gjøre Overseas het som en potet.
Og der.. bikket vi 500K i snitt for en brukt 4500V på chrono.. Hvor skal dette ende?
Vis vedlegg 278493
Du skal aldri si aldri utenlands. Ser jo på auksjoner og ulike youtube-klipp hvor galt ting har blittJeg tror ikke man skal søke lån med de prisene som garanti. Ref. Mitt bildet så har jeg ingen tro på at noen banker på døra med +1 MNOK for min 5164.
Vis vedlegg 278505
Min personlige oppfatning er nok at PP sin (annonserte) skvis og Rolex ferd mot idioti har hatt mye å si for prisutviklingen på Overseas. Også Laureato er berørt av dette.
Det synes jeg er synd. VC generelt og Overseas spesielt ligger hjertet mitt mye nærmere enn konkurrentene
Jeg kan være enig i det, men tror det ligger litt i av at folk syns de får mer for pengene der (bruktpriser) og prisene har økt deretterMin personlige oppfatning er nok at PP sin (annonserte) skvis og Rolex ferd mot idioti har hatt mye å si for prisutviklingen på Overseas. Også Laureato er berørt av dette.
Det synes jeg er synd. VC generelt og Overseas spesielt ligger hjertet mitt mye nærmere enn konkurrentene
Jeg kan være enig i det, men tror det ligger litt i av at folk syns de får mer for pengene der (bruktpriser) og prisene har økt deretter