Todda
Støttemedlem
- Medlem
- 14. mars 2013
Enig. Flott på nato. Har du testet den på perlon? Sweet.
Er det en solid link H-lenke du har der? Nydelig klokke forøvrig. Må få meg en slik.
Ja, det er en av Swedefreaks EastTech lenker, med endeledd tilpasset 3002 kassen, virker å være ganske ok. Har også en EastTech fishbone lenke, den krever noe tilpasning mot endeleddet men tror det blir bra når det er på plass.Er det en solid link H-lenke du har der? Nydelig klokke forøvrig. Må få meg en slik.
Ja, det er en av Swedefreaks EastTech lenker, med endeledd tilpasset 3002 kassen, virker å være ganske ok. Har også en EastTech fishbone lenke, den krever noe tilpasning mot endeleddet men tror det blir bra når det er på plass.
Veldig fornøyd med klokken.
Nei, ikke fra Swedefreak selv, men en kar overtok boet etter ham og har etterhvert solgt unna det mest. Sjekk brukeren SeikoPsycho2 på thewatchsite.com, Seiko og Citizen forum. Han hadde både lenke og endeledd til min 3002.hva jeg vet er ikke disse å oppdrive lengre. Eller?
Bare å bruke andre springbars @Oddemann! Men er fordel å bruke fat springbars til originalrem og eventuelt lenke.HeiHå!
Eit spørsmål til "Seikofolket".
Må ein bruke fatspringbars til Seiko?
Eller kan ein bruke andre springbars?
Grunn til spørsmål:
Fat spring barns i Isofranereim = Først satt inn = får ikkje ut igjen.
Dette er forsåvidt greitt, men vil gjerne vite om eg kan bruke andre springbars.
Kor kjøpe ein eventuelt frå? Er det bukta som gjeld....? Ser jo det finnes x antall typer og selgere der...
Mvh
Oddemann
Tror eg kjøper lokalt for å holde litt drift i desse urmakerne... Kjipt om den blir vekkeDet korrekte er vel å si TS-webshop, men bukta har det meste