Har hørt Malaysia og Singapore. Google f.eks 'Seiko J vs K' så får du i alle fall opp en drøss tråder fra andre forum.Hvor ligger da fabrikken til ...15K1?
Bildelinkene fungerer ikke...Min Seiko Sea Urchin, med kevlar reim og Seiko deployment clasp:
Fikset!Bildelinkene fungerer ikke...
Takk for det! Ja, føler jeg gjorde en god jobb med å finne denne. Brukte alle råd her inne og som kunne googles frem i jaktenSer veldig bra og original ut, denne. Godt kjøp!
Takk for det! Ja, føler jeg gjorde en god jobb med å finne denne. Brukte alle råd her inne og som kunne googles frem i jakten
Jeg klarer ikke ta den her på noe heller. Viserene har originalt utseende (flate), men disse kan (som på min) være AM. Men om lumen matcher lumen i urskive , er de nok orginale. Hva jeg kan se, er bezel insert skål formet. Er den det?
Hva sier baklokket?
Når jeg kommer hjem fra ferie ligger en ny SNZG15J1 og venter på meg. Denne skiller seg visuelt fra den også så populære SNZG15K1 ved at det står Made in Japan på urskiven. Er det noen som har kunnskap om hva som er forskjellen på disse modellene?