ARG/forsøk på viral markedsføring for et eller anna?
Denne er så komplett at den har to tags og to garantikort!
Vis vedlegg 242369
Vis vedlegg 242367
Vis vedlegg 242368
ehauger skrev:
118.000 i kontanter. Seems legit.
Nuvel - norsk er vanskelig, men tre feil på to setninger ....... jaja - han har kanskje greie på klokker.Han her betaler best! Selg din DD nå
Vis vedlegg 240934
rolex day date kjøpes
Har du en Rolex som du sitter på og vil selge den ta kontakt. Jeg betaler best!!! Send mer info så for du svar hva din klokke er værtwww.finn.no
Noen som trenger ny lenke?
Klokke med gulllenke | FINN torget
Converse klokke med gull lenke på 88 gram. Takst på panser urlenken er på 60000.selges.det følger med takst fra gullsmed og garanti på klokka og gullserfiikat. Kan selge lenken separat da uret bare er gullforgylt. Lenken selges for 40 tusen . Klokka for 3 tusenwww.finn.no
Han her betaler best! Selg din DD nå
Vis vedlegg 240934
rolex day date kjøpes
Har du en Rolex som du sitter på og vil selge den ta kontakt. Jeg betaler best!!! Send mer info så for du svar hva din klokke er værtwww.finn.no
Rolex Datejust 1601 i 18k rosegull fra 1967
Det er med svært tungt hjerte at dette smykket av et ur vurderes solgt. Rolex Datejust trenger ingen introduksjon for den som har en interesse for klokker og horologihistorie – noe jeg antar at du har i og med at du har trykket inn på denne annonsen. Datejust er klassiker som har vært i Rolex...www.finn.no
Hva er spesielt med denne datejusten i gull?
For en gedigen samling av høytidsstemt vrøvl! (Sa han som til daglig bruker en stål/rødt gull datejust fra 1973). Fin klokke - men makan ...Rolex Datejust 1601 i 18k rosegull fra 1967
Det er med svært tungt hjerte at dette smykket av et ur vurderes solgt. Rolex Datejust trenger ingen introduksjon for den som har en interesse for klokker og horologihistorie – noe jeg antar at du har i og med at du har trykket inn på denne annonsen. Datejust er klassiker som har vært i Rolex...www.finn.no
Hva er spesielt med denne datejusten i gull?