En stund siden sist jeg postet noe i denne tråden. Uansett, her er et lite utvalg av det jeg har drukket i det siste:
CAP Exciter IPA
Et sambeid mellom et svensk og et amerikansk bryggeri mener jeg å huske. En helt grei IPA, men ikke noe mer.
Satan Gold & Delirium Tremens
Delirium Tremens er vel kjent for de fleste. Satan Gold er av samme kaliber, men må si jeg foretrekker førstnevnte.
Widmer Brothers Falconer's IPA
Har drukket denne før og den er nok en av favorittene mine blant IPA.
Brooklyn Brewery Local 1 & Local 2
Jeg var god i farta da disse kom på bordet. Dessverre husker jeg ikke så mye av hvordan de smakte. Husker bare at jeg likte den ene bedre enn den andre...
Brew Dog Hardcore IPA & Paradox Grain
Liker Punk IPA ganske godt, men denne er bare enda bedre!
Paradox Grain er en skikkelig god og sterk (15 %) imperial stout. Kan anbefales, men én holder!
Oud Beersel Bzart Lambiek
Belgisk surøl. Like dyr som en billig Champagne, og slett ikke så verst. Veldig forfriskende øl.
Haandbryggeriet Tornerose
Øl med kirsebærsmak. Nothing special...
Voss Bryggeri Fandens IPA
Nok et "samarbeidsbrygg". Denne gangen mellom Voss Bryggeri og Lervig. Denne ga ikke mersmak dessverre.
CAP Exciter IPA
Et sambeid mellom et svensk og et amerikansk bryggeri mener jeg å huske. En helt grei IPA, men ikke noe mer.
Satan Gold & Delirium Tremens
Delirium Tremens er vel kjent for de fleste. Satan Gold er av samme kaliber, men må si jeg foretrekker førstnevnte.
Widmer Brothers Falconer's IPA
Har drukket denne før og den er nok en av favorittene mine blant IPA.
Brooklyn Brewery Local 1 & Local 2
Jeg var god i farta da disse kom på bordet. Dessverre husker jeg ikke så mye av hvordan de smakte. Husker bare at jeg likte den ene bedre enn den andre...
Brew Dog Hardcore IPA & Paradox Grain
Liker Punk IPA ganske godt, men denne er bare enda bedre!
Paradox Grain er en skikkelig god og sterk (15 %) imperial stout. Kan anbefales, men én holder!
Oud Beersel Bzart Lambiek
Belgisk surøl. Like dyr som en billig Champagne, og slett ikke så verst. Veldig forfriskende øl.
Haandbryggeriet Tornerose
Øl med kirsebærsmak. Nothing special...
Voss Bryggeri Fandens IPA
Nok et "samarbeidsbrygg". Denne gangen mellom Voss Bryggeri og Lervig. Denne ga ikke mersmak dessverre.