Denne ble jeg oppmerksom på etter at flere her inne la ut bilder av den i Seiko-tråden. Fant etterhvert ut at Orange Monster ikke passet meg helt og denne kunne jo bli en god erstatter. Den ville samtidig kunne dempe savnet mitt etter Longinesen sin blå skive. Det fungerte! Jeg er storfornøyd med klokken. Helt nydelig farge på skiven og fint fargespill i lyset. Den har blitt brukt til bading, skogsturen og det som værre er og den holder seg fint
Skal ikke si at denne kommer til å bli min faste beater fremover. For en av de tingene som er så flott med billig Seiko er at de er veldig lettsolgte og det er morsomt å bytte litt av og til. Men inntill videre (og ihvertfall over sommeren) ligger denne trygt i boksen
Denne er veldig fin! Denne bezelen, er det tykk transparent lakk, eller noe slags glass som gjør den så skinnende blank?
Kaster meg på denne jeg og. Synes den Seikoen er veldig flott i den prisklassen Stod mellom den og Mako'en når jeg skulle bestille en hverdagsbeater selv Kjenner det at jeg kanskje må ha begge
Tar jeg ikke helt feil...(det har jeg gjort før) Så ligger ikke Nautilus og AP 15400R (med skinnreim) så langt unna hverandre i pris faktisk, så da er det kun prioriteringer som bestemmer Hadde ikke vært lett for meg å velge nei, er jo ikke hver dag de kommer for salg heller.
En brukt 15300 RG ligger vel på nesten halve prisen av en tilsvarende Nautilus @andres. Foretrekker 15300 fremfor 15400 i både utseende og pris
en Nautilus hadde ikke vært å forrakte, men den koster flesk og slik ståa er nå hadde jeg prioritert helgull Rolek og AP fremfor én Nautlilus. Skulle derimot økonomien tillate der når jeg nærmer meg pensjonsalder så ser jeg ikke bort fra at den kan komme inn
Hmm, nå kjente jeg med ett enda eldre