Armbånd for menn

Tenk om man hadde hatt et slags armbånd for menn som ikke bare var til pynt men som også hadde en funksjon som forsvarte bruken og investeringen og som ga anledning til å bære edle metaller på armen og til å med brenne av mer penger på armbånd enn kona... :mrgreen:

• Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Og jeg som trodde at et flott (og gjerne maskulint) ur var menn sin erstatning til den feminine versjonen som armbånd utgjør!?! Slår gjerne et slag for større og tydeligere skille mellom det maskuline og feminine i et ellers så kjønnsløst Norge!

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Tenk om man hadde hatt et slags armbånd for menn som ikke bare var til pynt men som også hadde en funksjon som forsvarte bruken og investeringen og som ga anledning til å bære edle metaller på armen og til å med brenne av mer penger på armbånd enn kona... :mrgreen:

He he, ja tenk om det hadde blitt funnet opp, de kunne kalt det "klokke" for eksempel....

Seriøst; utenom klokker er det etter min mening for en heterofil mann kun normalt å smykke seg med mansjettknapper, slipsnål og selvsagt giftering eller lignende, that's it folks!!!

• Liker
Reaksjoner: torode
He he, ja tenk om det hadde blitt funnet opp, de kunne kalt det "klokke" for eksempel....

Seriøst; utenom klokker er det etter min mening for en heterofil mann kun normalt å smykke seg med mansjettknapper, slipsnål og selvsagt giftering eller lignende, that's it folks!!!

Jøsses... Sterke meninger iallefall.

Skjønner ikke hvordan folk greier å irritere seg over disse armbåndene :confused: La nå folk få gjøre som de vil uten at dere skal slenge en haug med teite bemerkninger.

Jøsses... Sterke meninger iallefall.

Skjønner ikke hvordan folk greier å irritere seg over disse armbåndene :confused: La nå folk få gjøre som de vil uten at dere skal slenge en haug med teite bemerkninger.

+1. Virker som det er noe annet enn oppfatninger om klesstil som ligger til grunn her.

Og jeg som trodde at et flott (og gjerne maskulint) ur var menn sin erstatning til den feminine versjonen som armbånd utgjør!?! Slår gjerne et slag for større og tydeligere skille mellom det maskuline og feminine i et ellers så kjønnsløst Norge!

Betyr dette at damer ikke kan gå med flotte (og evnt maskuline) armbåndsur? :rolleyes:

Jeg betegner meg selv som en relativt mandig fyr. Relativt mandigt yrke og jeg er hetrofil.Gift og 2 barn. Men jeg går med et gull armbånd på min høyre hånd.Det har jeg gjort i nesten 20 år. Hmm må være homofil jeg da? :confused:

Som trådstarter tar jeg disse "aggressive" utspillene med stor ro. Alle har rett til sin mening, men det er enkelte som uttrykker seg i sterkere ordlag enn andre.
Jeg er trygg på meg selv og min heterofilelegning. Men hva så om det er homofile, bifile eller transpersoner her på TS som kommer med innspill og mening om armbånd på menn?

Slapp av og nyt at vi straks har påske – deretter kommer tiden hvor vi kan brette opp ermene og vise frem ur – og evnt. armbånd til omverden.

Gave fra mi Datter på 3,5 år:cool:
CF911DA4-A3E5-4987-AEAE-37A44DA7A437.jpg

Får street cred som F :cool: Cartier og Hermes høyner ikke dette.

Som trådstarter tar jeg disse "aggressive" utspillene med stor ro. Alle har rett til sin mening, men det er enkelte som uttrykker seg i sterkere ordlag enn andre.
Jeg er trygg på meg selv og min heterofilelegning. Men hva så om det er homofile, bifile eller transpersoner her på TS som kommer med innspill og mening om armbånd på menn?

Slapp av og nyt at vi straks har påske – deretter kommer tiden hvor vi kan brette opp ermene og vise frem ur – og evnt. armbånd til omverden.

Jeg har ikke sett disse armband rundt meg enda: Kanskje er det mer av det på store byener...
Men for min del, hvis jeg bruker hverken disse, rosa skjorte/genser eller hvite sokker med rosa mønster er det bare fordi det er ikke min smak: Ikke fordi jeg er skremt for at folk skal tenke "han er femi"...
Når man er 100% heterofil og selvsikker om sin legning, er det egentlig ingenting å frykte: Å bryr seg såpass om det de andre tenker er faktisk det første tegn om selvsikkerhet mangel.
Som et eksempel og sann historie: I Paris, 80 tallene period, var det en beryktet punk som var kjent for å bli barsk, hensynsløs og voldelig: En dag han plutselig dukket opp i gjengen vi var i Les Halles området...Med rosa hanekam og rosa øyebrun: Ingen tok han for noen andre en den ren heterofil fyr han var.
Til og med når han tok buksen ned for å vise sine rosa kjønnshår: "Fylla..." sagt han:mrgreen:
Man må leve sitt liv etter sin egne premisser...Heterofil eller ikke.
Og kanskje man må også stoppe å bli så "besatt" av hva de andre gjør med hvem i sitt privat liv: Homoseksualitet er gammel som verden selv.
http://listverse.com/2013/04/20/10-animals-that-practice-homosexuality/

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du åpnet pakken hjemme ? Utrolig kule de der :cool:

Det tok temmelig nøyaktig 6 dager fra museklikk til pakken stod på døren :) Tok lenger tid med en pakke fra Sverige!

Har selv et par armbånd fra Kiel James Patrick. Kjempegod service, og ikke minst kvalitet på armbåndene. Anbefaler også å følge Kiel på Instagram, de gjør utrolig mye kult.

Fancy ID-armband fra Djuva som skal gjøre jobben lettere for helsepersonell dersom man tryner og slår seg forderva. Min feminine side ga tommelen opp, den andre sa tull og kjerringfakter. Det ble et kompromiss.

56F233B7-3B67-48DB-A528-2C3B76EEA113_zpsbfb541wg.jpg

• Liker
Reaksjoner: Guest571 og Hopalong