Da er nok "fasiten" at de sendes på samme tid fra produsent. Tar noen timer lenger fra Sveits til US enn til Europa
Redigert:
Står du høyt opp på lista?Skal love dere at flere blir overrasket her inne på sonen på hva som tikker inn på mobilen min på sms fra Bjerke fom 20.juni og mot slutten av den måneden!
Let the countdown begin!
Står du høyt opp på lista?
Skal love dere at flere blir overrasket her inne på sonen på hva som tikker inn på mobilen min på sms fra Bjerke fom 20.juni og mot slutten av den måneden!
Let the countdown begin!
Er vel ikke mulig å komme høyere opp i den listen ja.
Er endelig pris bekreftet fra Rolex på veiledende pris for den nye keramiske Daytonaen i Norge? Sist hørt rundt 112k, men kan være greit å få den endelige prisen?! Noen som vet?
110.600kr
Tusen takk! Ikke så verst priset!
Er det virkelige så lange køer overalt med betalt depositum eller er det bare AD'ene i Norge som har valgt å gjøre den mer "ettertraktet" ved å si at det er laaaange køer? Flere som står på listen og har betalt depositum og kan si hvor i køen de er?
Vurderer nemlig selv å legge meg i listen og betale depositum nå.
Takk til dere begge for svar; @Consigliere og @Rød ... Regner det som en umulig oppgave å få en 116500ln i år da rett fra AD.. hehe..
Ser personlig frem til anmeldelsene av klokken når de aller første havner i hendene på de første kundene rundt om i verden.
Det var en imponerende utvikling
Fra å komme "sent ut på banen", til plutselig nå å stå på toppen av listen hos Bjerke - imponerende:
Jeg tror ikke Rolex vil sende ut akkurat denne modellen samtidig over hele verden.
Hvordan har det seg at klokken er likt priset hos AD i Singapore og Norge, mens MVA er 3 ganger høyere i Norge?
Og noe som også er en av grunnene til urmakerne har kinesisktalende ansatte hos seg. Mva utgjør ganske mye når man kommer opp i prisklasse typ helgull Rolex.Dette virker å være en standard blant mange av merkene (i flere bransjer) hvor man velger å ha ca. samme utsalgspris over hele verden, helt uavhengig av skatter og avgifter i det aktuelle landet. Derfor vil også en prisoppgang i Norge kunne komme helt uten at det skjer noe i andre land, basert på valuta osv.
Dette virker å være en standard blant mange av merkene (i flere bransjer) hvor man velger å ha ca. samme utsalgspris over hele verden, helt uavhengig av skatter og avgifter i det aktuelle landet. Derfor vil også en prisoppgang i Norge kunne komme helt uten at det skjer noe i andre land, basert på valuta osv.
Nå er det ikke lenge igjen til den første utleveringen?