Baselworld 2013

Ny teaser på rolex.com.

Kan tydelig se sawtooth sporene på bezelen, noe som røper at dette må være en roterende bezel.

8674012595_66c57c75fe_b.jpg


Og om man ser på skissen over kronen, så kan man tydelig se sort/hvit pepsi logo... Hmmmm..... :cool:

attachment.php


220px-Pepsilogo.png



Det jeg ikke får til å stemme er den polerte kassen. GMTIIc har jo ikke dette. Håper ikke det er en YMII variant..
 
Gud hvor spennende :p Her teller jeg dagene!

null_zpsa3e04af5.jpg


Forresten en av de absolutt nydeligste klokkene jeg vet om jeg bruker som bakgrunn her :)
 
Det jeg ikke får til å stemme er den polerte kassen. GMTIIc har jo ikke dette. Håper ikke det er en YMII variant..
Alle Rolexer med børstede lugs er vel polert på siden av kassen? Iallefall de jeg har. Tror ikke GMTIIc er noe unntak.
 
Alle Rolexer med børstede lugs er vel polert på siden av kassen? Iallefall de jeg har. Tror ikke GMTIIc er noe unntak.

Vi ser toppen av lugsa, ikke sidene? Iallefall i mitt hode.. :confused:

Jeg tar det tilbkae.... Ser nå vinkelen på bezelen, og du har selvfølgelig helt rett! :D

Da må det jo være en GMT IIc Pepsi *håpehåpe*
 
Redigert:
Ikke tvil om at en ny Pepsi vil bli en storselger. Jeg håper selv på en jubileumsmodell av Daytona, men jeg vet ikke helt hvorfor, for den kommer til å bli både dyr og limitert.
 
Ny pepsi hadde nok blitt veldig godt mottat, eneste som er jeg ikke er helt komfortabel med er de polerte midtleddene. Men hadde jeg fått den på håndleddet hadde jeg nok godtatt de;)
 
Jeg håper selv på en jubileumsmodell av Daytona, men jeg vet ikke helt hvorfor, for den kommer til å bli både dyr og limitert.

Blir spennende å se om den faktisk er 42mm da :)


Ny pepsi hadde nok blitt veldig godt mottat, eneste som er jeg ikke er helt komfortabel med er de polerte midtleddene. Men hadde jeg fått den på håndleddet hadde jeg nok godtatt de;)

Det er jo bare å få børstet hos en forhandler :)

GMTIIc_brushed.jpg
 
Tviler ørlite på at rolex vil grave opp igjen en gammel fargekombo. Hvis det blir rødt og blått på nytt, tror jeg det blir med en vri.
 
Pepsi hadde vært utrolig kult.

Men hadde jo vært enda kulere om Rolex gikk helt ut av boksen og kom med et helt nytt sportsur ?

Kanskje lite trolig :)
 
Jeg mistenker at Pepsi GMTc Maxi Dial vil få et veldig utpreget sukkertøyutseende. Håper ikke de lanserer ny versjon.
 

:D

Denne hadde jeg ikke fått med meg, den er nydelig!
All historie og teknikk i samme pakke, denne rykket høyt opp på ønskelisten nå.

Edit:
"The Speedmaster ’57 has been created with a 41.50 mm case available in a choice of metals, including 18K red or yellow gold, lightweight titanium, a fashionable bicolour blend of 18K red gold and stainless steel or in classic stainless steel. Each model is presented with either a matching bracelet or a stylish leather strap."

8674870015_ac98347622_b.jpg
 
Redigert:
@ugk - bare meg eller er subdialsen uproporsjonerlig store? (kanskje bare vanesak)

Måtte ta en googling for å finne ut når moroa de facto starter
"BASELWORLD 2013 - Weltmesse für Uhren und Schmuck, April 25 to May 2, 2013"
 
Redigert av en moderator:
bare meg eller er subdialsen uproporsjonerlig store?

Tja. Du har kanskje rett at ser litt uproporsjonale ut ved første øyekast, men det er vel kanskje sånn det blir når kassa er redusert med 3mm?
Æ like'n læll :)

Forøvrig en fin detalj med "broad arrows" på subdials.

Mer info om Speedmaster 57 fra Omega selv finnes her. Cachet versjon av en side som tydeligvis ikke skal publiseres før 30. April :)